Parduotuves logistikos procesu tobulinimas


Prekiu paruosimas pardavimui. Prekybos proceso organizavimas. Sandeliavimo proceso tobulinimas. Logistikos diplominis tema. Logistikos veiklos tobulinimas verslo imoneje. Atsiskaitymo su pirkejais organizavimas. Parduotuviu logistikos procesu organizavimas. Logistiniu procesu tobulinimas. Netinkamas logistikos organizavimas. Logistikos sprendimu tobulinimas.

Logistikos diplominis darbas. Parduotuves logistikos (vidaus) procesu tobulinimas. Įvadas. Parduotuvių logistikos teoriniai aspektai. Prekių priėmimo tvarka ir terminai. Prekių laikymas ir paruošimas pardavimui. Prekių pardavimas. Prekybos salės įrengimas. Prekybos salės ploto paskirstymas ir prekių pateikimas. Atsiskaitymo su pirkėjais organizavimas. Prekių keitimas. Uab “xxx” logistikos proceso tobulinimas. Uab „xxx“ pristatymas. Prekių priėmimo organizavimas uab „xxx“. Prekių laikymo ir paruošimo pardavimui įvertinimas uab „xxx“. Prekių pardavimo organizavimas uab “xxx”. Išvados ir siūlymai. Santrauka užsienio kalba. Literatūra ir kiti šaltiniai. Priedai.


Temos aktualumas: prekyba yra ta ūkio šaka, kuri plėtojasi sparčiausiais tempais. Svarbiausias prekybos rodiklis yra mažmeninė prekių apyvarta. Kiekvieno prekybininko tikslas gerinti šį rodiklį. Tam, kad prekių apyvarta būtų maksimali, turi būti tobulai suorganizuoti visi procesai vykstantys prekyboje. Parduotuvės logistikos procesas yra tas procesas, kuris tiesiogiai veikia prekių pardavimą, pirkėjų elgseną.

Prekių priėmimo, laikymo ir paruošimo pardavimui pirkėjas nemato ir jame nedalyvauja. Tačiau nuo prekių pateikimo, sąlygų sudarymo didžiąja dalimi priklauso prekių pardavimo sėkmė. Šis etapas apima sudėtingiausią parduotuvės logistikos operacijų dalį. Didelis dėmesys turi būti skiriamas parduotuvės įrengimui: parduotuvės išplanavimui, salės ploto paskirstymui, prekių pateikimui, parduotuvės atmosferos formavimui. Visi šie veiksniai pirkėją skatina pirkti arba ne.

Taip pat nuošalėje negali likti ir pirkėjų aptarnavimas. Aptarnavimas yra logistikos sistemos efektyvumo matas – produkto laiko ir vietos išraiška.

Darbo problema – netinkamas prekių išdėstymas nešiuolaikiškai įrengtoje parduotuvėje.

Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „xxx“ logistikos proceso organizavimą, didžiausią dėmesį kreipiant į prekių pardavimą.

Darbo uždaviniai:

•išanalizuoti UAB „VP XXX“ prekių priėmimą;

•įvertinti UAB „XXX“ prekių laikymą ir paruošimą pardavimui;

•įvertinti prekių asortimento atitikimą pirkėjų poreikiams;

•išanalizuoti prekių išdėstymą UAB „XXX“ ;

•įvertinti atsiskaitymo su pirkėjis organizavimą;

•įvertinti informacijos suteikimo galimybes „XXX“;

•įvertinti pirkėjų nuomonę apie parduotuvės interjerą.

Parduotuves logistikos procesu tobulinimas. (2013 m. Sausio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/parduotuves-logistikos-procesu-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 09:58