Parduotuvės marketingas


Eurokos kursinis darbas. Eurokos parduotuves marketingo analize. Parduotuviu marketingas. Internetinis marketingas analize. Baldų parduotuvės marketingas. Marketingas parduotuve.

Marketingo analizė. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti veiksnius, įtakojančius patduotuvės „centas“ pasirinkimą. Maistą bei būtiniausias prekes perkate. Pasirenkant parduotuvę jums svarbu. Ar esate girdėjęs apie parduotuvę „centas“. Kokia jūsų nuomonė apie parduotuvę „centas“. Ar dažnai apsiperkate parduotuvėje „centas“.. Demografiniai duomenys.


Pasirenkant parduotuvę jums svarbu: (atsakymus paž. Tiksliausias teiginys, apibūdinantis parduotuvę centas : ( pažymėkite

  • Marketingas Analizės
  • 2011 m.
  • 5 puslapiai (631 žodis)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 14 KB
  • Parduotuvės marketingas
    8 - 3 balsai (-ų)
Parduotuvės marketingas. (2011 m. Balandžio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/parduotuves-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:03