Parduotuvių tinklo „Vero moda“ įvaizdis Lietuvoje


Vadybos analizė.

Parduotuvių tinklo „Vero moda“ įvaizdis Lietuvoje. Turinys. Įvadas. „Vero modos“ drabužių parduotuvės kuriamas įvaizdis. Visuomenėje sukurtas „Vero moda“ parduotuvių įvaizdis. Išvados. Literatūros sąrašas ir šaltiniai.


Todėl moterys, siekiančios atrodyti stilingai ir įdomiai, suranda laiko apibėgti drabužių parduotuves per pietų pertrauką ar po darbo. Aš, viena iš silpnosios lyties atstovių, negaliu gyventi be apsipirkinėjimų ir išpardavimų. O rėkte rėkiančios nuolaidos parduotuvių vitrinose tiesiog masina užeiti ir nusipirkti visai nereikalingo, bet kada nors ateityje gal prireiksiančio rūbelio.

Neseniai nusipirkau marškinius iš „Vero moda“ drabužių parduotuvės. Deja, kokybė kainos atžvilgiu manęs nepakerėjo. Nors tikėjausi daug geresnio rūbelio. O po mėnesio tie patys marškinėliai kainavo vos ne perpus pigiau. Todėl nusprendžiau paanalizuoti šio parduotuvių tinklo kuriamą ir sukurtą įvaizdį vartotojų visuomenėje.

Kyla klausimas, kokį įvaizdį stengiasi kurti bei kaip siekia pateikti save „Vero moda“ parduotuvių tinklas. Užsukus į šią parduotuvę, pirmiausia dėmesys kreipiamas į:

Prekių išdėstymas iš pirmo žvilgsnio atrodo patogus ir prekės neužgožia kitų prekių. Tačiau, aukščiau pakabinti drabužiai, pačiam klientui yra nepasiekiami bei negalima apsieiti be darbuotojų pagalbos. Tokiu būdu sukuriamas įspūdis, kad kai kurios prekės skirtos tik „elitinei visuomenei“ ir ne visi jas gali pačiupinėti, paliesti, pasimatuoti. Drabužiai suskirstyti pagal spalvą, modelį, aksesuarai yra atskirti nuo rūbų, todėl labai patogu klientams orientuotis parduotuvėje.

Apšvietimas pakankamai ryškus, teigiamai nuteikiantis, apšviečiantis visas prekes. Nereikia pirkėjams ieškoti paslėpto drabužio ar aksesuaro. Prieblanda ar prigesusi šviesa tiktų tik paslaptingai, intymesnio pobūdžio parduotuvei.

„Vero modos“ parduodamų rūbų stilius yra nuo sportiško iki elegantiško-dalykinio stiliaus. Kiekvieną sezoną siūlomi mados tendencijas atitinkantys drabužiai. Todėl šioje parduotuvėje gali surasti savo stiliaus rūbų nuo pankiškos paauglės iki karjeristės moters.

  • Vadyba Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1402 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 2232 KB
  • Parduotuvių tinklo „Vero moda“ įvaizdis Lietuvoje
    10 - 4 balsai (-ų)
Parduotuvių tinklo „Vero moda“ įvaizdis Lietuvoje. (2016 m. Gegužės 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/parduotuviu-tinklo-vero-moda-ivaizdis-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:06