Parodų organizavimas


Apie parodų rūšis ir organizavimo metodiką. Parodos yra pardavimų skatinimas. Parodu organizavimas apklausa. Reklamos mugese referatas. Parodu organizavimas ir reklama referatas. Parodu organizavimo darbas. Parodu organizavimas diplominis darbas. Organizavimas referatas.

Vadybos referatas. Šiuolaikinių įmonių veikla neįsivaizduojama be reklamos. Aktyvios rinkos sąlygomis, augant prekių bei paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių klientų informavimo rūšių bei viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių. Specializuotos parodos yra viena iš efektyviausių reklamos formų, kartu atliekanti ir firmos reklamos (gerina įvaizdį, kelia prestižą), ir konkrečios prekės ar paslaugos reklamos, ir įmonės produkcijos pardavimų skatinimo funkcijas. Organizavimo procedūra.


Specializuotos parodos yra viena iš efektyviausių reklamos formų, kartu atliekanti ir firmos reklamos (gerina įvaizdį, kelia prestižą), ir konkrečios prekės ar paslaugos reklamos, ir įmonės produkcijos pardavimų skatinimo funkcijas.

Lietuvoje yra keletas firmų užsiimančių parodų organizavimu ir rengimu. Didžiausi parodų rengėjai įsdikūrę vilniuje ir Kaune. Didžiausias parodų rengimo centras baltijos valstybėse yra Lietuvos parodų centras litexpo , kuris įsikūręs vilniuje, netoli geografinio europos centro, prie kelio iš vakarų į rytus. Pagrindinė litexpo veikla – parodų ir mugių organizavimas bei rengimas. Per metus litexpo sulaukia per 600 000 lankytojų ir 4000 parodų dalyvių iš daugelio pasaulio valstybių. Kasmet čia organizuojama per 40 įvarių renginių, beveik pusė iš jų – tradicinės tarptautinės parodos ir per 10 – Lietuvos įmonių ekspozicijų užsienyje. Daugelis litexpo rengaimų parodų gerai žinomos visoje europoje ir įtraukiamos į svarbiausius parodų katalogus. Taigi dalyvavimas parodose tai daug žadanti perspektyva įmonės veiklai, parodos dalyvis turi progą net tik supažindinti su nauju produktu ar paslauga, bet ir užmegsti ryšius su komerciniais partneriais.

Vienas iš didžiausių parodų organizatorių Kauno bei šiaulių regionuose yra UAB ekspocentras , sėkmingai veikianti nuo 1994 m. Ši bendrovė užsiima speciaizuotų parodų bei mugių organizavimu, kurios tapo reikšmingais renginiais Lietuvos verslo pasaulyje. Populiariausios tradicinės parodos kaip namų pasaulis , infoKaunas , šiuolaikinė statyba ir remontas , namas, butas , Kauno autodienos , agroKaunas , grožio magija kiekvienais metais sulaukia vis didesnio dalyvių ir lankytojų skaičiaus, tai rodo ekspocentro organizuojamų parodų efektyvumą.

Aktyvus rinkos pokyčių stebėjimas, vartotojų apklausos parodų metu, ekspocentro užsakymu bendrovės nepriklausoma tyrimų agentūra nuolat atliekami rinkos tyrimai leidžia efektyviausiai organizuoti parodų marketingą , bei vykdyti kviečiamų lankytojų atranką. Todėl didesnę dalį parodų lankytojų sudaro ne atsitiktiniai žiūrovai, bet atskirų sričių specailistai. Tai leidžia makparodos organizatorius paskelbia oragnizuojamos parodos vieta ir darbo laiką, nurodo savo koordinates, kaip susisiekti. Parodos dalyviui išsiunčiami du paraiškos egzemplioriai, iš kurių vienas užpildomas ir grąžinamas parodos organizatoriui. Tik pilnai užpildyta ir suanstspauduota paraiška įgyja teisinę galią.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 6 puslapiai (769 žodžiai)
  • Mokykla
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 6 KB
  • Parodų organizavimas
    8 - 3 balsai (-ų)
Parodų organizavimas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/parodu-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:50