Partizaninė rinkodara skaidrės


Marketingo skaidrės. Partizaninė rinkodara. Tikslas ir uždaviniai. Struktūra. Kas yra partizaninė rinkodara šiandien? Partizaninio marketingo priemonės. Partizaninės rinkodaros principai. Partizaninis marketingas turi jam būdingas rinkodaros priemones. Kokias partizaninio marketingo priemones laikomos efektyviomis. Tradicinės ir partizaninės rinkodaros skirtumai. Sprite reklama. Mini cooper. Ford Mustang. Kompanija prieš rūkymą. Šunų ėdalas. Gėrimo reklama. Dantų draudimas. Partizaninės rinkodaros pavyzdžiai. volvo truck. Pepsi reklama. Mercedes ir Jaguar. Išvados. Literatūros sąrašas.


2 skaidr. Tikslas ir uždaviniai 4 skaidr. Įžanga 5 skaidr. Kas yra partizaninė rinkodara šiandien? 9 skaidr. Partizaninio marketingo priemonės? 10 skaidr. Partizaninės rinkodaros principai. 13 skaidr. Partizaninis marketingas turi jam būdingas rinkodaros priemones. 14 skaidr. Kokios partizaninio marketingo priemonės laikomis efektyviomis? 15 skaidr. Tradicinės ir partizaninės rinkodaros skirtumai. 17 skaidr. Partizaninės rinkodaros pavyzdžiai. 27 skaidr. Išvados. 28 skaidr. Naudota literatūra.

Iki pastarojo meto pagal įvairių rinkodaros priemonių naudojimą paslaugų įmonės atsilikdavo nuo gamybos įmonių. Dauguma paslaugų įmonių yra mažos ir dažnai mano, kad čia vadybos ir rinkodaros principai yra nereikalingi, jų taikymas yra per brangus, taip pat atsirasdavo firmų, kurios būdavo įsitikinusios, kad naudoti rinkodarą yra nepadoru ar nediskretiška. Tačiau dabar jos ima vis labiau suprasti rinkodaros įrankių galią. Šiandien sumanūs paslaugų teikėjai naudoja rinkodarą, kad patikimai įsitvirtintų pasirinktose tikslinėse rinkose (Kotler, Armstrong ir kt., 2003m.). O tai veda prie partizaninės rinkodaros.

Pasak Levinsono partizanineme marketinge svarbu yra rinkos tyrimas, kuriuo siekiama „paklausti kliento“. Čia svarbus elementas yra verslo sėkmė. Faktiškai partizaninis marketingas reikalauja mažiau pinigų, bet pareikalauja daugiau protinio darbo. Trumpiau sakant, kaip teigia Išoraitė (Išoraitė, M. Partizaninis marketingas strategijos įgyvendinimo prielaidos.. Vilnius, 2010, p. 382-389.) partizaninis marketingas – nešabloniškas marketingas, siekiant gauti maksimalius rezultatus minimaliais ištekliais. Pasak Kadeno (London and Philadelphia: Kogan Page, 2007m. ), partizaninis marketingas siekia tradicinių tikslų, tokių kaip pelnas ir džiaugsmas, netradiciniais metodais, t. y. investuojant energiją vietoj pinigų.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (1389 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 26068 KB
  • Partizaninė rinkodara skaidrės
    10 - 8 balsai (-ų)
Partizaninė rinkodara skaidrės. (2016 m. Sausio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/partizanine-rinkodara-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:40