Partizaninio marketingo priemonės


Ekonomikos aprašymas. Partizaninio marketingo priemonės. Viešosios partizaninio marketingo priemonės. Išvados. Literatūra.


Dauguma žmonių partizaninį marketingą tapatina su efektyviausiu metodu veikti vartotojų elgesį, pardavimo skatinimu, netradiciniu reklamavimo būdu, konkurencija, vartotojų poreikių tenkinimu, prekės ar paslaugos žinomumo didinimu, kūrybinga reklama, kuri reikalauja tam tikro biudžeto. Partizaninis marketingas vystytas daugelį metų, yra sukurta daug jo formų, kurios vadinamos ginklais, jie remia pagrindinę partizaninio marketingo filosofiją, kuri pareikalavo kūrybiškumo, sąmoningo įkvėpimo. Partizaninis marketingas yra greitas būdas padaryti prekės ženklą žinomą. atliekami paprastomis priemonėmis šie veiksmai privalo būti efektyvūs ir pritraukiantys tikslinės grupės dėmesį.

Žurnalai – tarpininkai su kuriais bendrauja skaitytojai. Jie turi didžiausią įtaką patikimumui. Dėdami reklamą į žurnalą galite pateikti tą informaciją, nes žinote to žurnalo nuotaiką.

Televizija – tarpininkas turintis plačiausias galimybes: įtikinti potencialius klientus demonstruoti prekes, paslaugas. Demonstravimas yra galingas įrankis. Taip pat pristatant per televiziją galima susieti vaizdus, žodžius, muziką. Taip pat tai vaizdinė priemonė, garsą išjungus vis tiek matysi vaizdą. Reklama televizijoje yra labai brangi, todėl ją rengti reikia labai apgalvotai. Kabelinės ir palydovinės televizijos partizaniniam marketingui yra puiki priemonė, nes tai puikus laikas reklamuotis joje už mažesnes kainas. Šia galimybe pasinaudojusios mažosios įmonės tapo didžiulėmis.

  • Ekonomika Aprašymai
  • 2015 m.
  • 2 puslapiai (780 žodžių)
  • Ekonomikos aprašymai
  • Microsoft Word 17 KB
  • Partizaninio marketingo priemonės
    10 - 4 balsai (-ų)
Partizaninio marketingo priemonės. (2015 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/partizaninio-marketingo-priemones.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:35