Pasakų sekimas, eilėraščių perteikimas ikimokyklinio amžiaus vaikams


Pedagogikos referatas.

Įvadas. Pasakų sekimas. I Tinkamos pasakos. II Žaidimai su pasakomis. Eilėraščių perteikimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Lėtai skaitant, mažyliai mėgaujasi kalbos skambesiu. Ne taip svarbu baigti skaityti knygelę, geriau mažylis ramiai ją patyrinėja, be to, mažyliai mėgsta daug kartų klausytis to paties pasakojimo.

• su paprastomis, aiškiomis pažįstamų daiktų nuotraukomis, kad vaikai galėtų pasipraktikuoti įvardydami gyvūnėlius, drabužius ir maistą ir t.t.;

• su vienu paveikslėliu kiekviename puslapyje. Per daug detalių trikdo vaiką;

•knygelės pabaiga neturi būti lengvai nuspėjama;

• kuriose vaizduojami įvairaus amžiaus, skirtingų lyčių ir kultūrų žmonės.

8. Gerai žinomą pasaką keli vaikai seka paeiliui, tarkim, po sakinį. Tokiu pat principu galima ekspromtu sukurti ir visiškai naują pasakaitę.

Kad paukštelį pamaitinčiau. Tiesti rankas i šalis, moti aukštyn, žemyn.

Kad linksmai katučių pločiau. Ploti delnais.

Šokti su kiškiais ir drugeliais.

Šokti lauke per patį lietų, Šokinėti abiem kojomis.

Ir iš tolių grįžti „namolio“. Atsisėsti.

Siekiant turtinti vaikų žodyną labai svarbu palankios aplinkos sukūrimas, tinkamas priemonių parinkimas, įvairūs kalbą lavinantys žaidimai.

Apibendrinant galima teigti, jog pasakos ir eilėraščiai ugdo vaiko kalbą , o ji yra neatsiejama kasdienybės dalis tiek vaiko, tiek ir suaugusiojo gyvenime.

  • Pedagogika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1794 žodžiai)
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 29 KB
  • Pasakų sekimas, eilėraščių perteikimas ikimokyklinio amžiaus vaikams
    10 - 4 balsai (-ų)
Pasakų sekimas, eilėraščių perteikimas ikimokyklinio amžiaus vaikams. (2016 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/pasaku-sekimas-eilerasciu-perteikimas-ikimokyklinio-amziaus-vaikams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:00