Pasaulinės civilinės aviacijos tendencijos pasauliniu mastu


Logistikos referatas. Įvadas. Darbo galimybės, perspektyvos aviacijos srityje. Oro transporto plėtotė. Vizija. Kaip lėktuvai atrodys 2030 metais? Jau greitai skrydžiai lėktuvų bus valdomi mintimis. Misija. Lietuvos civilinės  aviacijos administracijos (caa) veikla. (civilinės aviacijos veiklos priežiūra bei skrydžių saugos ir saugumo užtikrinimas). Tarptautinė civilinės aviacijos organizacija (icao ir iata) veiklos. Išvados. Literatūra.


Pasaulinės civilinės aviacijos tendencijos nenuspėjamai eina į priekį. Šiame darbe aprašyme priežastis, kuom pasaulinės tendencijos yra svarbios oro transporto plėtotei. Darbo pradžioje kalbėsime apie aviacijos sektoriaus galimybes (Nuo ko pradėti norint eiti piloto karjeros link). Tiems kas nori siekti karjeros šioje srityje, yra galimybė išbandyti studijų programą ,,Aviacijos vadyba‘‘. Daugelyje šalių susiklostė tradicija peržiūrėti nacionalines transporto plėtotės strategijas kas 4-5 metai. Sąjungą politika ir kt. verčia pakoreguoti šalies transporto plėtotės programą. Šiais metais (2015m.) Lietuvoje planuojama sukurti modernia multimodaline transporto sistema. Tai leis Lietuvos gyventojams patogiai ir su minimaliomis laiko sąnaudomis susisiekti su svarbiausiais ES turizmo, kultūros ir verslo centrais. Ateityje, kažkur 2030 m. lėktuvai pasikeis, gebės patys generuoti energiją ir bus apie 75 proc. tylesni negu yra dabar, mano naujos koncepcijos „Progress Eagle“ lėktuvo kūrėjai. Taip pat sužinosime naujovė, kad jau greitai lėktuvai bus valdomi mintimis. Tam, kad civilinė aviacija visame pasaulyje būtų plėtojama saugiai ir veiksmingai yra sukurtos civilinės aviacijos organizacijos (ICAO ir IATA) veiklos.

Reikalavimai išduodant transporto pilotų licenzijas:Amžius turi būti ne jaunesnis kaip 21 metų. Taip pat būtinumas butu – teorinės žinios. Reikės laikyti apie 7 egzaminus. Skrydžių patirtis turi būti ne mažesne kaip 1500 val. skaidres . Skrydžių praktika, pretendentas turi būti mokomas skraidyti orlaiviais, turinčiais sudvejintą valdymą. Taip pat svarbus momentas, bus tikrinami praktiniai gebėjimai, pretendentas egzamino metu turės įrodyti, kad jis geba atlikti savo pareigas ir veiksmus. Na ir pats populiariausias reikalavimas ir visiems turbūt žinomas-sveikatos būklė turi būti I klasės.Pretendentas turi turėti sveikatos galiojančią medicinos išvada. Kiekvienas pilotas turi prie savęs turėti: Licenzijos savininko teisės ir sąlygos joms realizuoti. Trumpai apie piloto teises: kandidatas/pilotas turi teise skraidyti pagal SVTP, o taip pat būti orlaivio vadu ir antruoju pilotu, atliekant vežimus oru, visų kategorijų orlaiviais, nurodytais įrašuose apie kvalifikaciją.

Nacionalinė Lietuvos transporto plėtotės programa buvo sukurta 1993m. Programa atliko svarbų vaidmenį atkuriant ir plėtojant Lietuvos transporto sistemą, taip pat buvo įvertinta ir tarptautinių mastų. Daugelyje šalių susiklostė tradicija peržiūrėti nacionalines transporto plėtotės strategijas kas 4-5 metai. Tokios objektyvios aplinkybės kaip pvz. naujausios transporto plėtotės tendencijos Europoje ir pasaulyje, tolesnis paslaugų rinkos plėtojimas, aktyvi šalies integracijos į Europos Sąjungą politika ir kt. verčia pakoreguoti šalies transporto plėtotės programą.

  • Logistika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2158 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 222 KB
  • Pasaulinės civilinės aviacijos tendencijos pasauliniu mastu
    10 - 9 balsai (-ų)
Pasaulinės civilinės aviacijos tendencijos pasauliniu mastu. (2015 m. Spalio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/pasaulines-civilines-aviacijos-tendencijos-pasauliniu-mastu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:12