Pasaulio jūrų transporto informacinės sistemos


Transporto referatas.

Įvadas. Klaipėdos jūrų uoste naudojamos informacinės sistemos. GIS panaudojimas vandens transporto sektoriuje. Informacinė sistema LIS – GIS. Krovinių ir prekių informacinė sistema KIPIS. GALILEO palydovinė navigacinė sistema. Nacionalinė laivų eismo stebėsenos informacinė sistema (NLESIS). Roterdamo jūrų uosto informacinės sistemos. HaMIS panaudojimas Roterdamo uosto valdyme. Niujorko ir naujojo džersio jūrų uosto informacinės sistemos. Niujorko ir Naujojo Džersio operacinė prognozės sistema NYOFS. NYHOPS sistemos taikymas uosto ekvatorijoje. Aplinkos valdymo sistemos taikymas uoste. Uosto valdymo sistema TIPS. Singapūro jūrų uosto informacinės sistemos. Pagrindiniai IT projektai CITOS ir CIMOS uosto sistemos. RCOC sistemos panaudojimas krovos darbams. Išvados. Literatūra. Iliustracijų sąrašas. Dalykinės rodyklės sąrašas.


Paskutiniu metu, sparčiai didėjant transportu vežamų keleivių ir krovinių srautams, transporto įmonės yra priverstos plėstis. Jas plėtojant labai svarbų vaidmenį atlieka naujų informacinių sistemų diegimas. Šios sistemos padeda valdyti keleivių ir krovinių srautus, optimizuoti terminalų darbą, sumažinti galimų klaidų skaičių, laiko ir darbo sąnaudas. Tai didina tiek terminalų, tiek transporto įmonių darbo efektyvumą, leidžia tenkinti vis didėjančius klientų poreikius. Taigi galima teigti, kad naujausios informacinės valdymo sistemos yra būtinos organizuojant kiekvienos transporto įmonės veiklą, jei įmonė nori išsilaikyti rinkoje ir būti konkurencinga.

Darbo tikslas: išnagrinėti didžiausių pasaulio uostų jūrų transporto informacines sistemas ir palyginti jas su Klaipėdos jūrų uosto informacinėmis sistemomis.

Palyginti Klaipėdos jūrų uosto informacines sistemas su pasaulio jūrų uostų naudojamomis informacinėmis sistemomis.

HaMIS informacinė sistema apima eismo valdymo informaciją, eismo orientavimą ir planavimą, transporto saugumą, aplinkosaugą ir incidentų kontrolę. Administracinė informacija yra renkama ir valdoma panašiais būdais, todėl lengvai naudojama vartotojų. Sistema leidžia geriau ir lengviau keistis informacija su gretimais uostais. HaMIS palaiko pavojingų medžiagų ir aplinkosaugos patikrinimus parengiamųjų etapų metu. Praneša apie radinius ir priemones atliktas tam tikroje vietoje laivo kapitonui ir atitinkamoms institucijoms.

Didžiausias HaMIS informacinės sistemos privalumas – interaktyvus uosto žemėlapis, kuris vartotojams leidžia stebėti visą laivybos veiklą uoste.

Niujorko ir Naujojo Džersio uostas yra vartai į vieną iš labiausiai koncentruotų ir pasiturinčių vartotojų rinkų pasaulyje . Tai didžiausias uostas rytinėje pakrantėje ,ir trečias pagal dydį šalyje.

Niujorko ir Naujojo Džersio uostų operacinė prognozių sistema (NYOFS) suteikia jūrininkams, uostų valdytojams ir darbuotojams esamas ir prognozuojamas hidrodinaminių modelių pagrįstas vandens lygio ir srovės reikšmes. Sistema naudoja laiko intervalus, diagramas ir vandens animacijas. NYOFS esami ir prognozuojami rezultatai leidžia uosto valdytojams ir laive dirbantiems žmonėms priimti protingus sprendimus, gabenant didžiulius krovinius ir keleivius, nepakenkiant jų saugumui. Stebint patikimą informaciją apie vandens lygį ir bangų aukštį, užtikrinamas saugumas ir efektyvi laivyba šalies vandenyse.

Sistema veikia dviem režimais: esamu ir būsimuoju laiku. Esamas režimas rodo vandens lygį ir vyraujančius vėjus tikruoju laiku. Informacija atnaujinama kas valandą. Būsimasis režimas atlieka 30 valandų prognozes keturis kartus per dieną. Pirminės įvestys šiuo režimu apima informaciją apie potvynius, vandens lygį ir vėjus. Informacija gaunama iš Nacionalinės meteorologijos tarnybos.

NYHOPS buvo įkurta įvertinti vandenyną, orą , aplinką, ir laivų eismo sąlygas visoje Niujorko ir Naujojo Džersio uosto pakrantės regionuose. Sistema sukurta siekiant suteikti žinių apie meteorologines ir okeanografines sąlygas tiek realiu ir prognozuojamu iki 72 valandų iš Hadsono upės, Rytų upės, NY / NJ žiočių ir pakrančių. Specialiai tam tikslui sukurtoje internetinėje svetainėje galima stebėti įvairius grafinius vaizdus: vandens lygio; paviršiaus ir dugno temperatūros; paviršiaus ir dugno druskingumo; paviršinių ir dugno srovių; vėjų; pakrančių bangų - aukštį, trukmę ir kryptį;

Aplinkos valdymo sistemų modelis, yra lankstus ir pritaikytas, bet kuriai pramonės šakai. EMS sukurtas uostams ir jūrų transportui, sutelkia dėmesį į tokias problemas, kaip: vandens kokybė, oro kokybė, atliekų valdymas, buveinių išsaugojimas, triukšmas, gilinimo darbai, dirvožemio užterštumas, energijos suvartojimas.

  • Transportas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3277 žodžiai)
  • Kolegija
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 1385 KB
  • Pasaulio jūrų transporto informacinės sistemos
    10 - 1 balsai (-ų)
Pasaulio jūrų transporto informacinės sistemos. (2016 m. Liepos 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/pasaulio-juru-transporto-informacines-sistemos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:07