Pasirinkto produkto marketingo komplekso analizė ir tobulinimas Sony playstation 4


Marketingo kursinis darbas. Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Produkto makro aplinkos analizė. Mokslinė - technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Konkurentine aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Produkto mikro aplinkos analizė. Pirkėjai. Konkurentai. Tiekėjai. Partneriai. Tikslinės auditorijos. Prekė (1p). Forma. Viso gaminio forma. Klasifikavimas. Asortimento pločio apibūdinimas. Asortimento gįlio apibūdinimas. Produkto gyvavimo ciklo fazė. Produkto pakuotė. Kaina (2p). Produkto kainodaros tikslas. Paklausos elastingumas. Pasiūlos elastingumas. Kainų nustatymo metodas. Kainodaros strategija. Produkto pozicija „Kaina/Kokybė“ matricoje. Paskirstymas (3p). Paskirstymo kanalo ilgis ir plotis. Paskirstymo būdas. Paskirstymo strategija. Kanalų valdymo tendencija. Rėmimas (4p). Komunikavimo modelis. Rėmimo kompleksas. Strategija. Swot (ssgg) analizė. Naudota literatūra.


PS4 yra tęsinys, „Sony“ anksčiau išleisto Playstation 3 žaidimų kompiuterio. PS4 buvo išleistas Šiaurės Amerikoje 2013 m. lapkričio 15 d. o Europą jis pasiekė 2013 m. lapkričio 29 d. Iki 2014 m. liepos 12 d. buvo parduota daugiau nei 10 mln. vienetų šios žaidimų konsolės.

Produkto veikimas priklauso nuo kitų technologinių komponentų.

Playstation 4 konsolė yra surinkta iš daugybės detalių, kurios užtikrina žaidimų kompiuterio veikimą. Svarbiausios vidinės dalys yra šios: procesorius, vaizdo plokštė, sisteminė atmintis, kietasis diskas, maitinimo blokas, optinis įrenginys. Tačiau, taip pat yra keletas išorinių komponentų, būtinų konsolės naudojimui, tai žaidimų pultelis bei televizorius. Pulteliu mes galime valdyti pačią konsolę, o televizoriaus pagalba matyti konsolės perduodamą vaizdą.

Nekreipiant dėmesio į papildomas produkto galimybes, tokias kaip: filmų žiūrėjimas, muzikos klausymas arba naršymas internete, pagrindinė konsolės funkcija yra suteikti galimybę žaisti vaizdo žaidimus. Norint tai padaryti, būtina įsigyti žaidimus iš žaidimų platintojų. Tai galima padaryti skirtingai. Įsigyjant žaidimo kompaktinį diską parduotuvėje arba nusiperkant skaitmeninę kopiją internetu ir atsisiunčiant žaidimą į kietąjį diską.

PlayStation 4 yra suderinta su mobiliais „Android“ ir „iOS“ įrenginiais, nešiojama „PlayStation Vita“ konsole. Visiems šiems įrenginiams yra sukurtos pagalbinės aplikacijos, kurių dėka galima naršyti Playstation (PSN) tinkle, peržiūrėti savo žaistus žaidimus ir pasiekimus. Taip pat sistema susieta su tokiais socialiniais tinklais kaip: Facebook, Twitter, Youtube. Juose galima su draugais dalintis vaizdais, įspūdžiais bei pasiekimais iš žaidimų.

Kaip ir dauguma šiandieninių prietaisų, taip ir Playstation 4 negali veikti be svarbiausio dalyko – elektros. Ji būtina norint įjungti konsolę ir ja naudotis. Kadangi produktas neturi įkraunamos baterijos, prijungimas prie elektros lizdo yra privalomas kiekvieną kartą naudojantis žaidimų kompiuteriu. Tai apsunkina galimybes naudotis produktu vietovėse kur nėra elektros tinklo.

Sezoniškumas daro gana didelę įtaką Playstation 4 konsolės pardavimams. Kadangi vėlyvą rudenį ir žiemą dėl blogo oro ir ilgai trunkančio tamsiojo paros meto, dauguma žmonių nusprendžia dažniau likti namuose nei būti lauke, todėl atsiranda poreikis išnaudoti savo laisvalaikį naudojantis Playstation 4 konsole namuose. Šis veiksnys, bei žiemos šventės padidina produkto paklausą. Tačiau atėjęs pavasaris ir vasara, kardinaliai pakeičia situaciją, kadangi atšilus orams žmonės dažnai leidžia laisvalaikį lauke pramogaudami bei keliaudami, todėl produkto paklausa sumažėja.

Playstation 4 konsolė yra pritaikyta naudotis tik namų sąlygomis. Naudojimas lauke stipriai pakenktų produktui arba jį visiškai sugadintų. Kadangi konsolė nėra atspari drėgmei, temperatūrų pokyčiams ir kitiems klimato bei gamtos veiksniams. Taip pat, produkto perkėlimas iš vienos vietos į kitą ir priedų sujungimas sukelia daug nepatogumų.

Kaip ir dauguma dabartinių elektroninių prietaisų, Playstation 4 taip pat turi energijos taupymo rėžimą. Po kiekvieno 30 minučių žaidimo seanso, konsolė automatiškai atsijungia nuo elektros tinklo ir 5 minutes naudojasi energija iš įkraunamos baterijos. Taip pat, po kurio laiko nesinaudojimo konsole ji automatiškai užmiega. Šie būdai padeda sutaupyti nemažai elektros energijos.

„Sony“ kompanija siekia sumažinti jos produktų daromą žalą aplinkai ir pradėti gaminti ekologiškai švarius produktus. Playstation 4 yra viena iš pirmųjų žaidimų konsolių kurios nekenksmingos aplinkai. Konsolė pagaminta iš 60% perdirbto plastiko. Vėliau šis plastikas bei kitos dalys gali būti perdirbamos ir vėl panaudojamos naujų produktų gamybai.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3185 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 905 KB
  • Pasirinkto produkto marketingo komplekso analizė ir tobulinimas Sony playstation 4
    10 - 5 balsai (-ų)
Pasirinkto produkto marketingo komplekso analizė ir tobulinimas Sony playstation 4. (2015 m. Lapkričio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/pasirinkto-produkto-marketingo-komplekso-analize-ir-tobulinimas-sony-playstation-4.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:11