Pasirinkto produkto marketingo komplekso analizė ir tobulinimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. MakroAplinkos Analizė. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Konkurencinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjų bruožai. Konkurentai. Tiekėjai. Partneriai. Tikslinės auditorijos. PREKĖ - Turimo produkto lygmenys. Prekės formos. Viso gaminio. Klasifikavimas. Asortimentas. Produkto gyvavimo ciklas. Pakuotės apibūdinimas. Produkto kainodara. Prekės Elastingumas. Paklausos elastingumas. Pasiūlos elastingumas. Kainos nustatymas. Kainodaros strategija. Paskirstymo kanalas. Paskirstymo būdas. Paskirstymo strategija. Kanalo valdymo tendencija. P (Promotion). Komunikavimo modelis. Rėmimo kompleksas. Strategija. Swot (ssgg) analizė.


IT naujos technologijos. Ieškomos ir kuriamas naujos šokolado gamybos technologijos bei įrengimai. Kurių dėka, sukuriami nauji gaminiai, kurie dominuoja rinkoje ir tenkina vartotojų poreikius. Nauji produktai senus stumia iš rinkos, senieji praranda paklausą. Taip pat IT technologijų pagalba sukuriama efektyvi logistikos sistema, kuri padeda produktus tinkamai paskirstyti kanaluose.

Gausi produkcija. Dėl technologijų spartaus pažangumo, galima pagaminti didelį kiekį šokolado, nes jis gaminamas gamyklose su įvairių įrenginių pagalba. Priešingai nei seniau kai viskas buvo gaminama žmogaus rankomis.

Kavos pupelių importas. Kakavos pupelės – džiovintos ir fermentuotos tikrųjų kakavmedžių vaisių sėklos, iš kurių išgaunamas šokoladas. Lietuva importuoja kakavos pupeles, nes čia nėra galimybės jas auginti dėl netinkamo klimato. Kakavmedžių tėvynė Amazonės tropikų miškai. Šiandien sukultūrintos kakavmedžių veislės auginamos daugelyje tropinių pasaulio regionų, kaip: Pietų Amerikoje, Afrikoje, Indonezijoje, Šri Lankoje ir kt.

Vasara paklausa sumažėja. Šokolado pakuotė yra apsaugota nuo aplinkos veiksnių, tačiau Lietuvoje būna itin karštų vasaros dienų. Šokoladas šilumoje tirpsta, žmonės vasarą šokoladu rečiau mėgaujasi ir jį pakeičia ledais, šerbetu.

Stichinės nelaimės. Gamta nenuspėjama, nors Lietuvoje stichinių nelaimių nėra, tačiau yra kitų šalių, kuriose didelė tikimybė, kad gali ištikti žemės drebėjimas, potvynis ir panš. Šokoladas įtrauktas į sąrašą produktų, kurių atsargos kaupiamos ekstremaliems atvejams (pvz., stichinėms nelaimėms ar net karui) - mat ir nedidelis jo kiekis padeda greitai atgauti jėgas.

Karūna kokybiškas šokoladas. Augant namų ūkių pajamoms vartotojai veikiau renkasi geros kokybės produktus, nei masiškai vartoja bet ką.

Karūna brandžių moterų šokoladas. Jau įprasta, kad šokoladas karūna, dėl išvaizdos, kokybės, kainos, stiliaus ir reklamos yra paklausus ir madingas tarp brandžių ir prabangą mėgstančių moterų.

Šokoladas – dovana. Šokoladas gali būti perkamas impulsyviai, jau kaip įpročiu tapo einant į svečius, per nedideles progas dovanoti šokolado plytelę.

Žaidimas „Karūna- laimėkite kasdien Juozo Statkevičiaus kūrinių“. Šiame žaidime karūna suteikė galimybę vienam dalyviui laimėti dizainerio Juozo Statkevičiaus kurtą drabužį, taip pat dalyvauti jo renginyje.

Karūnos lojalūs klientai. Karūnos įmonė stengiasi sukurti kuo įvairesnį asortimentą ir jie pasikliauja savo lojalių klienčių skoniu. Joms siunčia nemokamą šokolado plytelę ir prašo jų parašyti atsiliepimą apie naująjį produktą.

Direktyva 73/241, sutarties 94 straipsnis suderino valstybių narių įstatymus dėl kakavos ir šokolado produktų sudėties, gamybos ypatumų, pakavimo ir ženklinimo, siekiant užtikrinti laisvą šių produktų judėjimą. Direktyvos pirmame straipsnyje, 1 priede yra nustatyta, kokiai mažiausiai kakavos daliai esant produktas dar gali būti vadinamas šokoladu.

Populiariausias šokolado gaminys Lietuvoje. Iš visų didžiausių konkurentų karūna buvo nominuota apdovanojimais, tokiais kaip:

1996m. Karūnos „Batonėlis“ Manija, kuris gavo „Metų gaminio“ apdovanojimą parodoja „Agrobalt“ 1996m.

„Karališkas“ „Karūnos“ šokoladas gavo „Metų gaminio“ apdovanojimą parodoje „Agrobalt“ 2000m.

„Karūnos batonėlis“ Manija pripažintas geriausiai perkamu konditerijos produktu Latvijoje. 2003m.

Karūna tapo „Baltic brand 2004m“ nugalėtoja maisto kategorijoje.

Vilniaus mokyklos moksleivių vaikinų krepšinio čempionatas „Karūna“

Šokoladas karūna remia „Miss gražuolių“ konkursus.

Moterys mėgstančios prabangą, eleganciją renkasi „Karūną“ šokoladą, o „Karūna“ gamintojai būtent į tokias moteris ir orentuojasi, net įpakavimo stilius suteikia prabangaus šokolado įvaizdį.

„Karūna“ gamina juodą šokoladą, jie orentuojasi į tuos žmones, kurie propoguoja sveiką gyvenseną, daug dirbantys protinį darbą.Pagal mokslinius tyrimus, juodas šokoladas yra pats vertingiausias žmogaus sveikatai, gerina mąstymą, širdies darbą.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (3464 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 61 KB
  • Pasirinkto produkto marketingo komplekso analizė ir tobulinimas
    10 - 6 balsai (-ų)
Pasirinkto produkto marketingo komplekso analizė ir tobulinimas. (2015 m. Rugpjūčio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/pasirinkto-produkto-marketingo-komplekso-analize-ir-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:04