Pasirinktos prekės analizė


Marketingo kursinis darbas. Lentelių sąrašas. Nagrinėjama prekė. Prekės įvardijimas. Prekės pristatymas. Prekės rinka. Sąvokos. Parduotuvė, kur prekiaujama preke. Prekių linijos parduotuvės asortimente, asortimento gylis. Konkurentai. Kainos palyginimas su konkurentų. Reklamos spriemonės. Reklama internete. Reklamos priemonės patrauklumas, detalės. Produkto reklamos trūkumai. Reklamos sprendimų priėmimas. Literatūros sąrašas.


Mūsų pasirinkta nagrinėjama prekė dušo želė su šaltalankių aliejumi „Margarita“. Malonaus aromato dušo želė su šaltalankių aliejumi švelniai prausia odą bei palaiko natūralią drėgmę

Marketngo veiksmai yra orientuojami visų vartotojų poreikių tenkinimą, visai rinkai įvaldyti naudojamas vienas universalus marketingo kompleksas. Dušo želė su šaltalankių aliejumi „Margarita“ orientuotas tiek į moteris, tiek į vyrus, o amžiaus grupė nėra tiksliai apibrėžta, t.y., šampūną gali naudoti bet kurio amžiaus grupės žmonės.

Rinka yra laikoma vienalyte, iš visų vartotojų tikimasi tokios pat reakcijos į marketingo veiksmus, todėl prekė pagal tikslinę rinką priklauso nediferencijuotam marketingui. Čia visų pirma svarbiausia konkuravimo priemone laikoma mažesnė kaina, o kaip jau buvo minėta, mūsų pasirinkto produkto kaina svyruoja tik apie 1,39/100ml. Ši rinkos strategija yra patogi įmonei, kadangi nereikia naudoti ypatingų marketingo veiksmų, tinkančių tik mažai klientų daliai. Nediferencijuoto marketingo veiksmai yra nukreipti į visą rinką. Tokiu būdu yra sutaupomos lėšos.

Mūsų vartotojas: šiuolaikinėje visuomenėje stipriai kinta vartotojų (pirkėjų) įpročiai. Atsižvelgiant į mūsų prekės kainos prieinamumą bei palyginus su konkurentų prekių kainomis, mūsų produkto pagrindiniai vartotojai yra mažų ir vidutinių pajamų gyventojai. Įvertindami mūsų produkto aukštą kokybę, prekę vartoja ir didesnių pajamų gyventojai. Prekė skirta tiek vyrams, tiek moterims. „Margaritos“ lietuviškas kosmetikos prekinis ženklas gyvuoja jau 25 metus , ir vartotojai greitai sugebėjo įvertinti šios kosmetikos natūralumą ir kokybę. Mūsų vartotojai didelį dėmesį skiria ekonomiškumui, natūraliems komponentams ir ekologiškumui, taip pat produktas išsiskiria tuo, kad yra Lietuviškas.

Segmentuodama rinką įmonė pasirenka požymius, pagal kuriuos rinką suskirsto į atskirus segmentus. Išskiriami šie segmentavimo požymiai:

Pasirinktos prekės analizė. (2015 m. Vasario 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/pasirinktos-prekes-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:49