Pasiskirstymo kanalai


Marketingo referatas. Įvadas. Prekių paskirstymo samprata. Kanalo pasirinkimo sprendimai. Marketingo logistika. Išvados.


Temos aktualumas - Kintant vartotojų reikalavimams aptarnavimo lygiui, kuriami nauji paskirstymo kanalai. Kertinis marketingo kanalų valdymo proceso akmuo yra prekių tiekimas. Tik paskirstymo kanalais prekės ir paslaugos, pagamintos individualių asmenų ir įmonių. Prekių ar paslaugų tiekėjai gali dalyvauti tik sukurdami patogią savo produktų naudojimo formą arba struktūra. (Ramanauskienė, p.190)

Darbo tikslas: išnagrinėti prekių paskirstymo esmę logistiniu ir marketinginiu požiūriu.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti paskirstymo kanalų esmę;

2.Išanalizuoti paskirstymą logistiniu požiūriu;

3.Išanalizuoti paskirstymą marketingo požiūriu;

4.Nustatyti prekių paskirstymo tikslą.

5.Pateikti išvadas.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • 16 puslapių (2860 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 31 KB
  • Pasiskirstymo kanalai
    10 - 2 balsai (-ų)
Pasiskirstymo kanalai. (2015 m. Vasario 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/pasiskirstymo-kanalai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:45