Paskirstymo pavaros remontas


Mechanikos savarankiškas darbas. Įvadas. Paskirstymo mechanizmas. Paskirstymo diržas. Paskirtymo diržo keitimas. Trūkusio pagrindinio diržo pasekmės. Svarbiausia – įtempimas. Aušinimo skysčio siurblio tikrinimas ir keitimas. Vandens pompos tikrinimas.  Įtempimo guolis arba įtempiklis. Išvados. Literatūra.


Dažnai dėl skubėjimo ir norėjimo suremontuoti, kuo daugiau automobilių meistrai mėgsta pagudrauti pasižymėdami markeriu senojo diržo buvimo vietą, po to šį diržą nuėmę tas žymas perneša ant naujo diržo. Iš pirmo žvilgsnio kaip ir galima tokia situacija, tačiau toks diržo keitimo variantas neužtikrina teisingo variklio sustatymo. Todėl, kad tai įtakoja ir seno diržo išsitempimas. Naujo diržo ilgis ir seno diržo ilgis nežymiai tačiau skiriasi. Jei tokiu principu bus jūsų automobiliui pakeistas pagrindinis diržas, tai nori nenori bus įvesta variklio sustatymo paklaida, kai po tokio pažymėjimo neina uždėti pagrindinio diržo per pusę paskirstymo veleno danties. Tokių atveju tenka šiek tiek krustelėti paskirstymo velenėlį į vieną ar kitą pusę ir diržas jau tinka uždėti. Ir įsivaizduokite, kad sekantį kartą kitas meistras vėl tokiu pačiu principu keičia jūsų automobiliui pagrindinį diržą ir jis dar kartą įveda paklaidą.

Galiausiai jūs viso to net nežinosite. Ir po kurio laiko pradėsite pastebėti kažkokį variklio darbą su lengvais sutrikimais. Galimi sutrikimai:

Netolygus variklio darbas dirbant laisvais sūkiais.

Pablogėjęs variklio jautrumas akseleruojant, kai reikia staigiau pajudėti iš vietos.

Pradėjus lenkti kitą automobilį sumažėja variklio galia.

Pastebimas netolygus variklio darbas jaučiama padidėjusi vibracija į vairą ir visa kėbulą. [3]

Vandens siurblį, jei jį suka paskirstymo diržas patartina keisti kartu keičiant paskirstymo diržą, tuomet derėtų keisti visą komplektą, paskirstymo diržą, įtempimo guolius bei vandens siurblį. Kadangi dažnu atveju paskirstymo diržas suka vandens siurblį, tai užstrigus vandens siurbliui būtų nutraukiamas ir paskirstymo diržas kuris trūkimo atveju gali stipriai sugadinti variklį užlankstydamas vožtuvus kai kuriuose varikliuose. Paprastai vandens siurblys sugenda dviem būdais, jis arba pradeda leisti skysti per riebokšlį, ir automobilio variklio šonas pradėta drėgti aušinimo skysčiu, arba pradeda pradžioje skleisti susidėvėjimo garsus guolis o paskui net ir užstriga.

Paskirstymo pavaros remontas. (2015 m. Gruodžio 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/paskirstymo-pavaros-remontas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:27