Paslaugos ''Automobilių remontas ir priežiūra'' rinkodaros analizė


Ekonomikos analizė. Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai. Įmonės rinkodaros koncepcija. Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. Makroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. Įmonės rinkos analizė. Vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojų elgsenos įtaka prekių pirkimui. Prekės politika. Kainų politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas: Įgyti žinių ir atlikti pasirinkto verslo rinkodaros analizę.

Darbo uždaviniai:

Nurodyti rinkodaros komplekso elementus;

Pasirinkti rinkodaros orientaciją;

Ištirti mikroaplinkos elementus ir nustatyti jų įtaką imonei;

Išvardinti makroaplinkos elementus ir paaiškinti jų įtaką įmonei;

Išanalizuoti įmonės rinką, įvertinti konkurentus;

Atlikti vartotojų rinkos segmentavimą;

Išanalizuoti vartotojo elgesio faktorius ir jų įtaka prekių pirkimui;

Apibūdinti prekės politiką ir duoti charakteristiką prekėms.;

Nurodyti rėmimo politiką ir sudaryti įmonės rėmimo biudžetą.

Darbo struktūra. Darbas susidėda iš dviejų dalių: tyriamoji ir išvados.

Rinkodaros komplekso elementas „prekė“ – įvairūs automobilių remonto darbai, automobilių lyginimas, automobilių dažymas, padangų montavimas ir balansavimas.

Rinkodaros komplekso elementas „kaina“ – kaina aukštesnė už vidutinę.

Rinkodaros komplekso elementas „paskirstymas“ – Utenos miestas, Stoties gatvė.

Reklama internete (socialiniai tinklai, vizitinės kortelės, iškaba);

Ryšiai su visuomenė (vakarėlis žiniasklaidai - ,,Utenos diena‘‘ laikraščiui).

Rinkodaros koncepcija – tai orientuota į vartotoją tikslinė įmonės ar žmogaus filosofija. Kiekviena įmonė rinkodaros sferoje veikia remdamasi tam tikra koncepcija. Išskiriamos keletas rinkodaros koncepcijų: gamybos, prekės, pardavimo, rinkodaros ir visuomeninė rinkodaros koncepcija.

Mano ĮI „Automobis“ pasirinko prekės koncepciją. Prekės koncepcija – tai įmonės valdymo orientacija kai tikima, kad vartotojai bus palankūs išskirtines savybes turinčiai prekei, šiuo atveju paslaugai.

Klientai – tai fiziniai asmenys ir namų ūkiai, užsisakantys mūsų autoserviso paslaugas. Formuojant įmonės strategiją būtina išnagrinėti vartotojų (klientų) charakteristikas, nes nuo to priklauso kokios paslaugos bus užsakomiausios. Senamiestis yra Utenos miesto pakraštys, aplinkui vien nuosavi namai, tai jau reiškia kad klientai bus pasiturintys, beto mes teiksime vienetinę paslaugą Utenoje ir vien tai lems, kad turėtumėme sulaukti klientų iš viso Utenos miesto ir rajonų.

Konkurentai – tai rinkos dalyviai, sliūlantys potencialiems pirkėjams tas pačias arba panašias paslaugas. Konkurentų analizės tikslas – išsiaiškinti jų pranašumus, silpnąsias vietas, skirtumus (lyginant su sava įmone). Mano autoserviso konkurentais gali tapti kiti autoservisai, o jų rinkoje palyginti didelis skaičius. Pvz. mūsų konkurentai: ,,P.Baranausko IVV‘‘, UAB ,,Draco ir Ko‘‘ ir IĮ ,,Germita‘‘. Mūsų konkurentų privalumas tame, kad jie gali pasiūlyti atlikti viso automobilio remontą ir paruošti jį Techniniai Apžiūrai (TA). Taip pat konkurentai turi įtakos paslaugų kainoms. Nedidelį paslaugų asortimentą ir didesnes kainas mes galime kompensuoti vienetine paslauga Utenoje, bei aukštu paslaugų lygiu. Dar vienas mūsų įmonės privalumas tai, kad autoservisas įsikūręs miesto senamiestyje, kuris yra miesto pakraštyje. Autoservisas gerai matomoje, patogioje susisiekimo vietoje, dideliu atstumu nuo konkurentų. Dėl didelio konkurentų kiekio, mes turime pastoviai tobulinti savo veiklą, ieškoti naujų būdų ir priemonių pritraukti klientus.

  • Ekonomika Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2695 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 43 KB
  • Paslaugos ''Automobilių remontas ir priežiūra'' rinkodaros analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
Paslaugos ''Automobilių remontas ir priežiūra'' rinkodaros analizė. (2015 m. Gruodžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugos-automobiliu-remontas-ir-prieziura-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:54