Paslaugos internete


Ekonomikos referatas. Įvadas. Trumpa internet tinklo apžvalga. Paslaugos internet tinkle. Materialių produktų ir paslaugų pasiūla internet tinkle. Specifinės paslaugos, neišeinančios už tinklo ribų. Internet providers teikiamos paslaugos. Išvados.


Xx amžiuje žodis informacija įgijo magišką prasmę. Informacija - tai naujienos iš karštų planetos taškų ar vietinio kaimo, valgių receptai, dainų žodžiai ir artistų fotografijos, valiutų kursų suvestinės, technologinių procesų aprašymai, parlamento posėdžių audioįrašai. Kiekvieną akimirką savo jutimo organų pagalba žmogus gauna nenutrūkstamą informacijos srautą. Galima būtų net pasakyti, kad visas pasaulis - viena informacija. Todėl šiek tiek stebėtina, kad iki mūsų laikų verslininkai informacijai skyrė tiek nedaug dėmesio - buvo prekiaujama materialiomis apčiuopiamomis prekėmis, kiek rečiau - taip pat beveik apčiuopiamomis paslaugomis, o apie prekybą informacija pagalvodavo nedaug kas. Tačiau mūsų amžiuje tiems laikams atėjo galas, ir galime drąsiai sakyti, kad xx amžius - informacijos amžius.

Turbūt pirmieji masiškai pardavinėti informaciją pradėjo laikraščiai ir žurnalai. Pradžioje jie tiesiog teikė skaitytojams daugiau ar mažiau objektyvias žinias apie politiką, ekonomiką ar kultūrą; tokias žinias, už kurias pirkėjas buvo nusiteikęs mokėti pinigus. Po to spaudoje buvo pritaikytas nepaprastai galingas ginklas - reklama. Taigi laikraščiai jau ne tik pardavinėjo skaitytojams jų norimas žinias, bet kartu teikė jiems informaciją, kurios patys skaitytojai dažnai visai nenorėjo, tačiau už kurią sutiko mokėti tos informacijos šaltiniai. Paprasčiau tariant, spauda pardavinėjo vartotojams informaciją, o gamintojams - potencialius vartotojus.

Daug naujo į informacijos verslą įnešė radijas ir televizija. Šioms masinės informacijos priemonėms įsitvirtinus vartotojų gyvenime, informacijos pateikimo galimybės labai išsiplėtė - tai jau nebebuvo vien juodos raidės ant balto fono ar spalvotos fotografijos; radijas leido pateikti informaciją panaudojant gyvą kalbą ir muziką, o televizija - dar ir judantį vaizdą. Reklamos reikšmė nepaprastai išaugo - juk jei laikraščiai iš bėdos gali išsilaikyti vien pardavinėdami savo teikiamą informaciją, tai radijas ir tv, nerinkdami abonementinio mokesčio iš savo auditorijos, dažniausiai gauna pelną tik iš reklamos. (tiesa, yra įvairios mokamos kabelinės televizijos atmainos, tačiau ir jų tik maža dalelė išsilaiko be reklamos užsakovų. ) tačiau nors radijas ir tv išplėtė informacijos pateikimo galimybes, jie susiaurino galimybes informaciją pasirinkti. Klausytojas negali kontroliuoti to, ką transliuoja radijo ar tv stotis.

  • Ekonomika Referatai
  • 2011 m.
  • 12 puslapių (2391 žodis)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 17 KB
  • Paslaugos internete
    8 - 1 balsai (-ų)
Paslaugos internete. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugos-internete.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:16