Paslaugos įvedimas į lietuvos rinką rinkodaros internete planas


Tp://translate.google.lt/translate_p?ei=stneuzu3bifmtqbvg4fi. Paslaugos x ivedimas i rinka.

Vadybos diplominis darbas. Įvadas. Marketingo internete planavimas. Marketingo samprata ir reikšmė. Marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo komplekso elementai. Įmonės misija, tikslai, marketingo tikslai. Elektroninio marketingo samprata ir bruožai. Elektroninio marketingo ciklas. Elektroninio marketingo tikslai. Elektroninio marketingo galimybių ypatumai. Elektroninio marketingo planas. Reklama elektroninėje erdvėje. Reklama interneto svetainėse. Reklaminiai skydeliai. Nuorodos. Reklama elektroniniu paštu. Interneto svetainės kokybė. Interneto svetainės kokybės vertinimo kriterijai. Uab „baltic travel service“ marketingo internete analizė. Uab „baltic travel service“ veikla. Uab „baltic travel service“ makroaplinkos. Uab „baltic travel service“ mikroaplinkos. Uab „baltic travel service“ marketingo kompleksų analizė. Įmonės vizija, misija, tikslai ir strategija. Įmonės ssgg analizė. Įmonės pest analizė. Įmonės interneto svetainės palyginimas. Uab „baltic travel service“ kokybės vertinimas. Konkurentų internetinės svetainės analizė. Marketingo planas internete. Pasiūlymai tobulinant „baltic travel service” interneto svetainę. Išvados. Literatūros sąrašas.

  • Vadyba Diplominiai darbai
  • 2012 m.
  • 65 puslapiai (15568 žodžiai)
  • Mokykla
  • Vadybos diplominiai darbai
  • Microsoft Word 1259 KB
  • Paslaugos įvedimas į lietuvos rinką rinkodaros internete planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Paslaugos įvedimas į lietuvos rinką rinkodaros internete planas. (2012 m. Kovo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugos-ivedimas-i-lietuvos-rinka-rinkodaros-internete-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:09