Paslaugos marketingo kompleksas Saugykla prie jūros


Marketingo analizė. Paslaugos marketingo komplekso tobulinimo planas. Saugykla prie jūros.


Ilsėdamiesi prie jūros žmonės negali palikti savo daiktų, o ypač vertingų dalykų be priežiūros, todėl dažniausiai maudosi paeiliui arba palikę daiktus jaudinasi, jog jie gali dingti. Dažnas atsidūręs pajūryje pagalvoja: „Kaip gerai būtų, jeigu kas nors pasaugotų daiktus“. Aš siūlau sprendimą šiai problemai – saugyklas, garantuojančias daiktų saugumą. Žmonės sumoka pinigus, gauna raktelį nuo saugyklos, kurį turi užsisegti ant rankos ir dėl nieko nesirūpindami gali eiti maudytis.

Tenkinsiu vartotojų poreikį ilsėtis be jokių rūpesčių, saugiai padėti vertingus daiktus, žinoti, kad daiktai 100 % apsaugoti.

Palangoje jau seniai reikėjo patikimos vietos, kurioje galima būtų palikti daiktus, saugyklos yra būtent tokios, todėl tikrai bus norinčių jas išbandyti. Esu įsitikinusi, kad ši paslauga turės paklausą, kadangi paslaugos patogumas ir teikiama nauda yra akivaizdi. Manau dauguma žmonių tai įvertins ir pasinaudos ja ne vieną kartą.

Paslaugos pirkėjai tai žmonės, kurie į paplūdimį ateina nešini vertingais daiktais ir nori, kad jie būtų tinkamai saugomi. Didžiają pirkėjų dalį turėtų sudaryti užsienio turistai, kadangi jie į Palangą atvyksta turėdami didesnes sumas.

Žmonės jaučiasi ramūs dėl savo daiktų, gali susitelkti ties kitais dalykais, tokiais kaip poilsis, laiko leidimas su draugais ir šeima.

Išlieka rizika pamesti apyrankę su raktu nuo saugyklos, už kurios atstatymą reikėtų sumokėti baudą; reikiamu metu gali nebūti laisvų saugyklų.

Lietuvos rinkoje tokio pobūdžio paslauga yra pirmoji, kol kas panašių saugyklų nuomos punktų paplūdimyje nėra. Kadangi tai vienintelė tokia paslauga, konkorentų ji neturi.

Numatoma, kad paslauga turės didelę paklausą ir ją naudosis apie 65 % žmonių atostogaujančių Palangos paplūdimyje.

Rinkos segmentai: asmenys nuo 20 iki 60 metų, vyrai ir moterys, visus metus taupę ir su vidutine pinigų suma atvykę atostogauti, ilsisi ypatingai neišlaidaudami ir neieško prabangos, neišrankūs;

asmenys nuo 30 iki 60 metų, pagrinde pasiturintys vyrai, galintys sau leisti ką panorėję ir ypatingai besirūpinantys savo piniginės saugumu, išrankūs ir ekstravertiški;

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (1837 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 20 KB
  • Paslaugos marketingo kompleksas Saugykla prie jūros
    10 - 7 balsai (-ų)
Paslaugos marketingo kompleksas Saugykla prie jūros. (2015 m. Gruodžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugos-marketingo-kompleksas-saugykla-prie-juros.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:03