Paslaugos/ prekės vertė vartotojo akimis


Verte vartotojui. Kas yra paslaugos verte. Paslaugos vertė. Paslaugos verte vartotojui. Prekes vertė vartotojui. Kaina vartotojo akimis. Paslaugu verte. "kas yra verte?". Kas yra verte vartotojui. Vertės vartotojui.

Vadybos namų darbas. Paslaugos/ prekės vertė vartotojo akimis. "Pirkimą pirmiausiai lemia jausmai, o ne protas. Racionalumas suveikia daug veliau. Iš tiesų perkame ne gaminius, ne prekes, ne paslaugas. Perkame jausmus. Perkame tokį jausmą, kurį mes manome patirsę tik tada, kai įsigysime ir naudosime prekę ar paslaugą. “


Rvv04m studentė julija vaišner.

Dėstytojas rūta urbanskienė, rimgailė vaitkienė prekės ženklo valdymas // kam apie tai? Tai, kas rašoma, - visai n pirkimą pirmiausiai lemia jausmai, o ne protas. Racionalumas suveikia daug veliau. Perkame jausmus. Perkame tokį jausmą, kurį mes manome patirsę tik tada, kai įsigysime ir naudosime prekę ar paslaugą

kita svarbi sąvoka, kai kalbame apie poveikį ir pardavimą, yra vertė. Daug kas nustemba, kad vertės sąvoka taip pat nėra absoliučiai racionali. Tikriausiai turėtume patikėti, kad iki 20 000 kainuojančio automobilio vertė ir yra 20 000, o pastato, kainuojančio iki trijų milijonų, vertė yra trys milijonai. Tačiau tai nėra taip paprasta

Kokia tada geros knygos skaitymo vertė? Kokia vertė to, kaip perkame gėlių mylimąjai? Kai sveikstame po sunkios ligos? Galime pirkti knygą, gėlių ar vaistų už kelis šimtus, bet ar tai yra skaitymo, gėlių pirkimo ar sveikimo po ligos vertė? ši vertė yra emocinė ir negali būti apskaičiuota.

. Dauguma sprendimų ką nors pirkti veikia emocinės varomosios jėgos, kitaip sakant jausmai. Suprasti šio fakto ištakas lyg ir paprasta, bet vis dėlto sunku į tai reikiamai sureaguoti

. Prekės ir paslaugos vertę pirkėjui lemia ne tai, kas ta prekė ar paslauga yra kaip tokia, o tai, ką ji jam reiškia. Skirtumas atrodo nėra toks jau didelis, bet iš tiesų yra esminis. Tokia vertė yra vadinama jausminė arba asmeninė. Žinoma, visa pikinio vertė yra kompleksiška, ji apima ir šią asmeninę vertę, bei jausmus, ir konkrečią dalykinę (ekonominę) vertę

. Faktiškai vertės visuma yra sudėtinė: jausmai dažniausiai sudaro jos didesnę dalį, o konkrečios ar išmatuojamaos jos dalys yra gerokai mažesnės. Todėl galima padaryti svarbią išvadą: jausminė vertė beveik be išimčių tėra mažai susijusi su prekės kaina

. Gerą pirkėjo savijautą lemia ir racionalios, ir jausminės priežastys, bet stipresnės dažniausiai yra jausminės (emocionaliosios). Prekės ar paslaugos, lemenčios gerą savijautą, vertė taip pat mažai susijusi su specifinėmis įsigyjamos prekės ar paslaugos funkcijomis. Faktiškai ne daug lemia ir jų kainos

.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2010 m.
  • 3 puslapiai (496 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 6 KB
  • Paslaugos/ prekės vertė vartotojo akimis
    8 - 1 balsai (-ų)
Paslaugos/ prekės vertė vartotojo akimis. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugos-prekes-verte-vartotojo-akimis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:27