Paslaugos teikimo proceso valdymo praktika


Vadybos namų darbas. Įvadas. Tyrimo objektas. Darbo produktas. Technologinis procesas. Darbuotojai ir darbo priemonės. Įmonės struktūra. Teorinė dalis. Planavimas. Organizavimas. Motyvavymas. Kontrolė. Praktinė dalis. Planavimas. Organizavimas. Motyvavymas. Kontrolė. Išvados. Literatūtos sąrašas.


Apibendrinant darbą galiu pasakyti tik tai, jog geros ir sėkmingos organizacijos pagrindas yra tikslus ir objektyvus planavimas, organizavimas. Ne kuo mažiau yra svarbūs koordinavimas, motyvavimas ir kontrolė.

Palyginus teorinį valdymo modelį su praktiniu galiu pasakyti, kad vienas nuo kito skiriasi nežymiai, savo organizacijoje didžiausi pokyčiai atsiskleistu: motyvavyme, bei kontrolės valdyme. Manau valdant, bet kokią organizacija, vykdant tinkamai visus vadybos planus galima pakelti ir valstybės ekonominį lygį, bei didinti ir plėsti savo organizacijos veiklos kryptį.

Įgyjau nemažai žinių apie tai, kaip veikia ir turi veikti geros kokybės organizacija. Užsibrėžtus tikslus ir uždavinius įgyvendinau.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2013 m.
  • 20 puslapių (3181 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 230 KB
  • Paslaugos teikimo proceso valdymo praktika
    10 - 2 balsai (-ų)
Paslaugos teikimo proceso valdymo praktika. (2013 m. Gruodžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugos-teikimo-proceso-valdymo-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:13