Paslaugų kokybė skaidrės


Ekonomikos skaidrės. „Paslaugos ar produkto kokybė yra ne tai. Kokybė. Apibendrintai ypatybė, vertė, atitikties reikalavimams laipsnis. Kokybė teoriškai . „Produkto ar paslaugos kokybė nėra tas dalykas. Kokybė – tai vartotojo patenkinimo lygis. Poreikiai norai lūkesčiai. Atitinka nustatytus standartus. Kokybės vertintojas -vartotojas paslaugos teikimas ir vartojimas yra vienalaikis procesas klaidos matomos vartotojui. Vartotojo pasitenkinimo lygis. Priklauso nuo savybių ir defektų neturėjimo, kuriuos vertina vartotojas. Kokybė prasideda ir baigiasi klientu. Ko nori klientas? Kaip pavyko įgyvendinti kliento reikalavimus. Du paslaugų kokybės matai. (Ch. Grönroos). Techninė (išorinė) kokybė. Ką vartotojas gauna. Funkcinė (proceso) kokybė. Vartotojo nuomonę apie kokybę formuoja teikėjo elgsena. Tikėtina (laukiama) kliento kokybė. Kliento suvokiama paslaugų kokybė. Suvokta paslaugos kokybė. Paslaugų įmonei svarbu suvokti, kaip susiformuoja suvokiama vartotojų paslaugų kokybė. Ir 4 žvaigždučių viešbučių teikiamų paslaugų kokybės vertinimas pagal Serqual kokybės modelio kriterijus. AB „Šiaulių bankas“ teikiamų paslaugų ir jo produktų kokybės vertinimas.


„Paslaugos ar produkto kokybė yra ne tai, ką jūs idedate, bet tai, ką klientai iš to gauna“ – P. Drucker.

Apibendrintai: ypatybė, vertė, atitikties reikalavimams laipsnis; Formaliai: ISO 9000 standarte kokybės esmė apibūdinama kaip tam tikrų nustatytų kokybės reikalavimų ir kokybės užtikrinimo procedūrų įgyvendinimas.

Atitinka nustatytus standartus atitinka leistinus nukrypimus gamintojas prireikus turi galimybę pataisyti broką ir neparodyti to pirkėjui.

Kokybės vertintojas -vartotojas paslaugos teikimas ir vartojimas yra vienalaikis procesas klaidos matomos vartotojui.

Priklauso nuo savybių ir defektų neturėjimo, kuriuos vertina vartotojas. Paslaugų įmonės negali vadovautis tik tuo, kaip jie suvokia kliento norą.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 17 puslapių (283 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1291 KB
  • Paslaugų kokybė skaidrės
    10 - 3 balsai (-ų)
Paslaugų kokybė skaidrės. (2015 m. Vasario 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugu-kokybe-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:45