Paslaugų kokybės valdymo įpatumai


Paslaugu kokybes valdymas kursinis. Paslaugu kokybes valdymo ypatumai. Paslaugu kokybe referatas. Paslaugu kokybes valdymas. Paslaugu kokybes samprata. Paslaugos kokybes valdymas. Kokybės valdymo ypatumai teikiant paslaugą. Paslaugukokybe. Paslaugų kokybės vertinimas mokslo darbai. Organizacijos paslaugu kokybe.

Vadybos namų darbas. Įvadas. Paslaugų kokybės valdymo ypatumai. Paslaugos samprata. Paslaugų kokybės sampratas. Paslaugų kokybės valdymas. Organizacijos struktūra. Įmonės charakteristika. Valdymas. Valdymo schema. Įmonės darbuotojų paregybės ir kvalifikacija. Darbo pasidalijimo lygiai. Paslaugų kokybė. Išvados. Literatūra.


Šiuolaikiniame versle paslaugų kūrimo sprendimus didžiąja dalimi lemia vartotojai. Organizacijos tikslu tampa vertės sukūrimas vartotojui. Tai įmanoma tik gerai pažinus savo vartotojus, išsiaiškinus jų poreikius ir lūkesčius. Atsitiktinių vienkartinių susitarimų nepakanka, jie neužtikrina ilgalaikės verslo sėkmės. Todėl organizacijos turi sukurti ir išlaikyti su jais ilgalaikius ryšius.

Visi procesai organizacijoje turi būti nukreipti ir vykti taip, kad vartotojų reikalavimai būtų tenkinami, o lūkesčiai viršijami. Vertės sukūrimas neatsiejamas nuo produkto, organizacijos veiklos kokybės. Besikeičianti verslo aplinka nulemia ir kokybės sampratos dinamiškumą. Kokybės gerinimas organizacijoje yra nenutrūkstamas procesas, tačiau jis galimas tik tam tikromis apibrėžtomis sąlygomis, įgyvendinamas konkrečiomis strategijomis ir programomis.

Kokybės valstybinis teisinis reglamentavimas labai svarbus žmogaus ir visuomenės gyvenime. Jis daro didelę įtaką visoms žmogaus gyvenimo sritims, aprėpia žmogaus, kaip vartotojo, pirkėjo, pardavėjo, gamintojo ir paslaugų teikėjo, santykius. Teisinis reglamentavimas turi nevaržyti gamintojų ir paslaugų teikėjų kurti naują asortimentą, skatinanti techninę ir ekonominę pažangą bei naujas pažangias vadybos formas ir mpaslauga tai gana komplikuotas reiškinys, kurį apibūdinti gana sudėtinga, nes paslauga tuo pat metu yra veikla ir rezultatas. Šiuo metu egzistuoja daug paslaugos apibūdinimų. Paslauga ap- veikla ar nauda, kai viena pusė kitai gali pasiūlyti tai, kas yra neapčiuopiama ir nėra nuosavybės pardavimo rezultatas.

Manau, šie visi apibūdinimai yra reiškiantys vieną ir tą patį, kad paslauga yra veikla kuria mes teikiame naudą vartotojams. Paslauga- tai daugiau ar mažiau neapčiuopiama veikla, paprastai pasireiškianti vartotojui sąveikaujant su paslaugą teikiančiais tarnautojais, fiziniais ištekliais, prekėmis ar teikimo paslaugų kokybę kiekvienas žmogus apibūdintų skirtingai, nes ne visų supratimas vienodas. Vieni gali tai apibūdinti kaip brangiai kainuojančią paslaugą, kitiems tai bus priešingai- pigi, ar nieko nekainuojanti paslauga (pvz. Parduotuvėse teikiama konsultacija). Mano nuomene, didžiausią dėmesį kokybiškai paslaugai turi teikti tokios įmonės, į kurias žmogus ateina užsisakyti, pirkti (išsirinkti) ir pan. , nes čia susiduriame su asmeniu, kuris savo sugebėjimu bendrauti privers tą žmogų apsilankyti dar ne kartą.

Todėl paslaugų tiekėjas privalo išsiaiškinti, kokios paslaugos kokybės tikisi klientai.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2011 m.
  • 14 puslapių (1894 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 24 KB
  • Paslaugų kokybės valdymo įpatumai
    10 - 1 balsai (-ų)
Paslaugų kokybės valdymo įpatumai. (2011 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugu-kokybes-valdymo-ipatumai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:25