Paslaugų konkurencija, kainodaros ypatumai, nekomercinės paslaugos ir kt


Vadybos konspektas. Paslaugų konkurencija. Paslaugų kainodaros procesas ir jos ypatumai. Paslaugų kainodaros ypatumai. Paslaugų kainodaros strategijas. Paslaugų kainodaros ypatumai. Nekomercinės paslaugos. Nekomercinių paslaugų tiekėjų tipai. Tarptautinė paslaugų rinka. Paslaugų, teikiamų tarptautinėje rinkoje, grupės. Paslaugų rinkos reguliavimo esmė bei principai.


Paslaugų komercinės veiklos plėtrai ir jų augimo tempams esminę reikšmę turi rinkos santykiai, kurie klostosi tarp teikėjo ir kliento, leidžiantys nusistovėti konkrečiai paslaugos kainai, paslaugų įmonės veiklos efektyvumo tam tikram lygiui. Kita svarbi šio proceso ašis - nusistovėjusi rinkos struktūra ir konkurencijos eiga bei normos. Paslaugų rinkos struktūros ypatybėms esminį poveikį turi paslaugų prigimtis, sąlygota jos neapčiuopiamumo, sąveikaujant teikėjui ir vartotojui gamyboje. Nepaisant didelės paslaugų įvairovės, jų rinka turi bendrų ypatybių, būdingų paklausai, pasiūlai; taip pat išteklių, reikalingų paslaugų veiklai plėtoti, paskirstymui.

  • Vadyba Konspektai
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (2263 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 22 KB
  • Paslaugų konkurencija, kainodaros ypatumai, nekomercinės paslaugos ir kt
    10 - 2 balsai (-ų)
Paslaugų konkurencija, kainodaros ypatumai, nekomercinės paslaugos ir kt. (2014 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugu-konkurencija-kainodaros-ypatumai-nekomercines-paslaugos-ir-kt.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:44