Paslaugų marketingas konspektas


Marketingo konspektas. Vartotojo elgsenos samprata. Vartotojo elgsena. Lewin bendrasis elgsenos modelis. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksliai -. Kultūra. Įtakos grupės. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Maslow poreikių piramidė. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Įmonių rinkų charakteristikos. Organizacijos pirkimo procesas. Verslo klientų tipai. Pirkimų tipai. Naujas pirkimas. Pakartotinas pirkimas. Marketingo komunikacijos samprata. Komunikacijos procesas ir jos elementai. Marketingo komunikacijos proceso elementai. Komunikacijos tipai. Komunikacijos proceso makromodelis Marketingo komunikacijos makromodelis. Vartotojų atsako mikromodeliai Vartotojo reakcijos mikromodelis. “ pažinti –  pajusti  – veikti ”. Veikti –  pajusti  – pažinti ”. Pažinti –  veikti  – pajusti. Efektyvios komunikacijos planavimo etapai   Efektyvios komunikacijos planavimas. Tikslinės auditorijos nustatymas. Komunikacijos tikslai. Požiūriai į marketingo komunikacijas ????????????????????????? Rėmimo kompleksas Rėmimas –. Yra skiriamos tokios rėmimo veiksmų grupės. Jos glaudžiai susijusios , todėl jų visuma kartais vadinama rėmimo kompleksu. Rėmimo strategijos. Stūmimo strategija. Traukimo strategija. Reklamos samprata. Reklamos tikslai. Reklamos funkcijos Makro lygmeniu reklamos funkcijos skirstomos į Socialines funkcijas. Ekonomines funkcijas. Reklamos funkcijos mikro lygmeniu. Reklamos priemonių klasifikavimas. Reklamos nešikliai Reklamos nešiklis. Reklamos nešikliai. Reklama internete. Internetinės reklamos privalumai Interneto naudotojų skaičius. Išmatuojamas efektyvumas. Tikslinės auditorijos pasiekimas. Reklaminių kampanijų paleidimo greitis. Operatyvus reagavimas. Interaktyvumas , grįžtamasis ryšys. Informacijos apimtis. Neerzinanti reklama. Dėmesio patraukimas. Lengviausias užsienio rinkų pasiekimas. Nustatytų tikslų pasiekimas. Reklamos rūšių palyginimas Reklama laikraščiuose. Reklama žurnaluose. Reklama per radiją. Vitrinų tikslas. Lauko reklama. Pašto reklama. Šviesos reklama.


3. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksliai- 1. Kultūra- visuomenės gyvenimo būdas, normos, vertybės, kt. 2. Visuomenės klasė- a) viršutinės viršutinė (visuomenės elitas), b) viršutinės apatinė (žmonės, gaunantis dideles pajamas), c) vidurinės viršutinė (verslininkai, įmonių vadovai bei vadybininkai), d) vidurinės apatinė (protinį darbą dirbantys žmonės), e) apatinės viršutinė (darbininkai), f) apatinės apatinė (neturtingi žmonės). 3. Įtakos grupės- grupė, kuriai priklauso (draugai, šeima, kaimynai); grupė, kuriai norėtų priklausyti (visuomenės klasė, gyvenimo būdas); grupės su panašiais pomėgiais, gyvenimo standartais. 4. Šeima- sprendimas pirkti priklauso nuo gyvenimo ciklo stadijos (jauna šeima be vaikų, su vaikais, pensininkai, kt.); sprendimas pirkti šeimoje dažnai būna bendras. (gal čia ir nereikia paaiškinimo kiekvieno veiksnio, nes paskui 4 ir 5 klausimas kartojasi čia, bet kadangi info nėra daug, tegu būna bendram suvokimui ;))

4. Socialinės klasės- a) viršutinės viršutinė (visuomenės elitas), b) viršutinės apatinė (žmonės, gaunantis dideles pajamas), c) vidurinės viršutinė (verslininkai, įmonių vadovai bei vadybininkai), d) vidurinės apatinė (protinį darbą dirbantys žmonės), e) apatinės viršutinė (darbininkai), f) apatinės apatinė (neturtingi žmonės).

5. Įtakos grupės- grupė, kuriai priklauso (draugai, šeima, kaimynai); grupė, kuriai norėtų priklausyti (visuomenės klasė, gyvenimo būdas); grupės su panašiais pomėgiais, gyvenimo standartais.

6. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai- (vidiniai=psichologiniai) 1. Motyvas (prekių pirkimo motyvas- poreikis)- vidinė paskata atlikti kokį nors veiksmą. Poreikiai būna: a) fiziologiniai- grindžiami biologinių funkcionavimu (maistas, vanduo); b) socialiniai ir psichologiniai- išplaukia iš žmonių sąveikos su socialine aplinka. 2. Suvokimas- tai aplinkos objektų bei įvykių priėmimas ir interpretavimas, kurio dėka žmogus susikuria prasmingą jį supančio pasaulio vaizdą. Suvokimą įtakoja atrankos procesas. Suvokimo veiksniai: atrenkamumas (atrankinis dėmesys, atrankinis supratimas ir atrankinis įsiminimas) ir planavimas. 3. Patirtis- tai sukauptos ir savaip interpretuotos informacijos visuma, nulemianti vartotojo elgseną. (patirtis apie prekes: kaip pirkti?; kaip vartoti?) patirtis susijusi su produktu turi stiprinti pakartotino pirkimo norą. Teigiama patirtis tiesiogiai susijusi su vartotojo pasitenkinimu perkant produktą ir jį vartojant. 4. Asmenybė- amžius ir šeimos gyvavimo ciklo stadija; ekonominė situacija; užsiėmimas; savęs suvokimas; gyvenimo stilius. 5. Nuomonė- tai vartotojo patirties, jausmų, vertinimų, susijusių su tam tikru objektu sąveikos rezultatas.

8. Vartojimo prekių pirkimo procesas- tai vartotojo veiksmai, apimantys visą laikotarpį nuo poreikio prekei iki tos prekės įsigyjimo.

“pažinti – pajusti – veikti” seka veikia, kai vartotojas itin domisi prekiu kategorija ir suvokia ju diferenciacija (pavyzdžiui, pirkdami automobili).

Atvirkštine seka “veikti – pajusti – pažinti” vyksta, kai auditorija yra susidomejusi, taciau silpnai jaucia prekiu diferenciacija (ar visai jos nejaucia), pavyzdžiui, pirkdama lektuvo bilietus.

Trecioji seka – “pažinti – veikti – pajusti”- kai auditorija nera labai susidomejusi ir silpnai jaucia prekes diferenciacija, pavyzdžiui, pirkdama druska ar galvaninius elementus. Pasirinke tinkama seka marketingo specialistai gali geriau planuoti komunikacija.

21. Požiūriai į marketingo komunikacijas ????????????????????????? (Radau tik tokį ats, tikrai ilgai ieškojau bet nieko konkretaus nėra)

Marketingo kompleksas turi būti sudaromas taip, kad įmone galėtu daryti įtaka ir pardavimo partneriams, ir galutiniams vartotojams.

perduoti objektyvią informaciją apie prekę, jos kokybę ir pardavimo vietą;

Reklama laikraščiuose. Lengvesnis prekių savybių apibūdinimas ir nurodoma įsigijimo vieta. Bet laikraščiuose sunkiau pristatyti prekę vizualiai, nes dauguma jų spausdinami viena spalva.

Reklama žurnaluose. Patrauklesnė ir kokybiškesnė nei laikraščiuose. Žurnalai skaitomi keletą kartų, dažnai tiesiog vartomi - didesnė tikimybė, kad žmogus perskaitys reklaminę žinutę ir ją įsimins. Reklama žurnaluose kainuoja brangiau nei laikraščiuose.

  • Marketingas Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (7902 žodžiai)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 1077 KB
  • Paslaugų marketingas konspektas
    10 - 7 balsai (-ų)
Paslaugų marketingas konspektas. (2016 m. Sausio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugu-marketingas-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:30