Paslaugų marketingo komplekso analizė


Marketingo analizė. Įvadas. Darbo uždaviniai. Paslaugų statistinė analizė. Automobilių remonto paslaugų marketingo komplekso analizė. Paslaugų charakteristika. Automobilių remonto paslaugų pasiūlos modelis. Paslaugų vartotojai ir teikėjai. Paslaugų teikimo procesas ir fizinės paslaugų teikimo aplinkos ypatumai. Naudojamos komunikacijos priemonės. Paslaugų teikimo vieta. Paslaugų kainodara. Paslaugų kokybės matavimo kriterijai. Išvados. Literatūra. Priedai.


Autoservisas „Antaura“ įkurtas 1999 metais. Ši įmonė teikia automobilių remonto paslaugas. Įkūrimo pradžioje įmonėje dirbo 7 darbuotojai. Ir nuo to laiko, per 10 metų įmonė labai išsiplėtė. Dabar ji siūlo lengvųjų automobilių ir mikroautobusų važiuoklės remontą, atliekamas smulkus variklio remontas, stiklų klijavimas, padangų montavimas ir balansavimas, ratų geometrijos atstatymas, stabdžių remontas, autoelektriko paslugos, automobilių plovimo paslaugos, autodetalių parduotuvė ir jų užsakymas.

Šiame darbe apžvelgsime teorinius paslaugų aspektus, kurių dėka analizuosime įmonės „Antaura“ marketingo kopleksą.

Apžvelgsime automobilių remonto paslaugų pasiūlos modelį. Nustatysime pagrindines ir papildomas paslaugas siūlomas įmonėje. Nagrinėsime vartotojus ir tiekėjus, jų sąveiką, tarpusavio ryšį, bendravimą. Vartotojo dalyvavimo paslaugoje lygį. Apžvelgsime paslaugos teikimo procesą ir fizinę paslaugos teikimo aplinką. Apžvelgsime naudojamas komunikacijos priemones įmonėje. Apibūdinsime paslaugų įmonės vietą, apžvelgsime mikro ir makro veiksnių įtaką. Apžvelgsime įmonės taikomą kainodarą, jos principus. Atliksime apklausą, pagal kurios rezultatus nagrinėsime paslaugų kokybės matavimo kriterijus, įvertinsime juos.

Pagal oficialius duomenis Tauragės mieste veikia 22 įvairios specializacijos automobilių remonto įmonės. Dar keletas veikia Tauragės rajono kaimuose. Taip pat veikia keletas neregistruotų dirbtuvėlių, kuriose dirba po vieną – du darbuotojus. Daugelis iš jų specializuojasi automobilių remonto po avarijų ir paruošimo – dažymo darbų sferoje. Tokio tipo dirbtuvėlių nemažai galima priskaičiuoti ir dirbant nelegaliai. Dar kelios įmonės specializuojasi automobilių dujinės įrangos montavimo darbuose. Didžiausios automobilių važiuoklės remonto įmonės yra penkios, jos ir konkuruoja tarpusavyje. Kitos esminės įtakos jų veiklai nedaro.

B. Vengrienė siūlo daugiapakopį paslaugos apibrėžimą:

Paslaugų heterogeniškumas. Kartą pasinaudojęs paslauga, vartotojas susikuria jos stereotipą, tačiau identiškų paslaugų nėra: skiriasi paslaugų deriniai, teikimo formos, terminai, nauda vartotojui ir kaina. Svarbiausia paslaugų heterogeniškumo priežastis – žmonių santykiai. Pagrindinis kontaktinio personalo uždavinys – atpažinti vartotojo poreikius, užmegzti santykius su juo ir suteikti pageidaujamą paslaugą.

Vartotojo dalyvavimas. Paslaugų teikimo sistemoje vartotojas atlieka 2 vaidmenis: vartotojo ir dalyvio.

Paslaugų klasifikavimui gali būti naudojama bendrosios paslaugų prekybos sutarties (GATS), Europos ekonominių veiklų statistinė klasifikacija (NACE). Pagal GATS skiriama dvylika paslaugų grupių:

paslaugos vartojimo motyvai – individualūs, kolektyviniai, visuomeniniai.

paslaugų teikėjo motyvai. Skiriamos komercinės paslaugos ir nekomercinės paslaugos.

Įmonė siūlo lengvųjų automobilių važiuoklės remonto paslaugas. Atliekamas ir smulkus variklio remontas. Taip pat įmonė siūlo ir autoelektriko paslaugas – remontuojama automobilių elektrinė dalis. Reikiamos detalės yra siūlomos šalia veikiančioje įmonės autodetalių parduotuvėje arba užsakomos iš įmonės tiekėjų.

Pagrindinė įmonės paslauga yra lengvųjų automobilių važiuoklės remontas.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2570 žodžių)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 21 KB
  • Paslaugų marketingo komplekso analizė
    10 - 6 balsai (-ų)
Paslaugų marketingo komplekso analizė. (2015 m. Rugsėjo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugu-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 08:05