Paslaugų marketingo konspektas


Marketingo konspektas. Vartotojo elgsenos samprata. Vartotojo elgsena. Lewin bendrasis elgsenos modelis. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksliai. Socialinės klasės. Įtakos grupės. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Maslow poreikių piramidė. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Organizacijos pirkimo procesas. Pirkimų tipai. Marketingo komunikacijos samprata. Komunikacijos procesas ir jos elementai. Komunikacijos tipai. Komunikacijos proceso makromodelis. Vartotojų atsako mikromodeliai. Efektyvios komunikacijos planavimo etapai. Tikslinės auditorijos nustatymas. Komunikacijos tikslai. Komunikacijos procese. Rėmimo kompleksas. Rėmimo strategijos. Reklamos samprata. Reklamos tikslai. Reklamos funkcijos. Reklamos priemonių klasifikavimas. Reklamos nešikliai. Reklamos rūšių palyginimas. Reklama internete. Reklamos poveikio įvertinimas. AIDA modelis. Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos poveikio elementai. Reklaminių žinučių pateikimo stiliai. Įstatyminis reklamos reguliavimas. Klaidinanti reklama. Paslėpta reklama. Socialinė reklama. Politinė reklama. Ryšiai su visuomene. RSV auditorijos. RSV tikslai. RSV funkcijos. Žiniasklaidos grupės. Pardavimų skatinimas. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Ilgalaikio lojalumo veiksmai. Prekybininkų skatinimas. Prekybininkų naudojami skatinimo veiksmai. Asmeninio pardavimo sąvoka. AS privalumai ir trūkumai. AS uždaviniai. AS procesas. Agentų užmokesčio sistema. Tiesioginis marketingas. Tiesioginio marketingo priemonės. Įvaizdžio sąvoka. Įvaizdžio trikampis. Įvaizdžio funkcijos. Vidinis ir išorinis įvaizdis. Įmonės identitetas ir jo elementai. Įvaizdžio piramidė. Darbuotojo poreikiai. Universalus ir neutralus įvaizdis. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklų rūšys. Reikalavimai prekės ženklui. Grupinis ir individualus prekės ženklas. Simbolio naudojimas prekes ženkle. Pozicionavimas. Suvokimo žemėlapis. Veiklos užsienyje būdai. TM etapai. Užsienio rinkų analizavimas. Kultūrinės aplinkos elementai. Reklamos teksto kūrimo ir adaptavimo sprendimai. Tarptautinio marketingo kriterijai. Paskirstymo sąvoka. Paskirstymo sferoje vykstantys procesai. Paskirstymo kanalo sąvoka. Kanalo ilgis, plotis. Naujas kanalas gali būti formuojamas. Paskirstymo kanalo pasirinkimas. Prekių paskirstymo būdai. Prekių paskirstymo strategijos. Marketingo logistika. Logistikos kaštai ir klientų aptarnavimas. Prekyba. Mažmeninė, didmeninė prekyba.

  • Marketingas Konspektai
  • 2014 m.
  • 29 puslapiai (7903 žodžiai)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 1077 KB
  • Paslaugų marketingo konspektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Paslaugų marketingo konspektas. (2014 m. Vasario 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugu-marketingo-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:02