Paslaugų organizavimo analizė


Verslo analizė. Įvadas. Paslaugų veiklos teoriniai aspektai. Paslaugų veiklos samprata. Savybės. Paslaugų teikimo veiklos numatymas. Paslaugų paketas. Kokybės veiksniai. Kokybės nepastovumai. Paslaugų teikimo schema. Išvados. Literatūros sarašas.


Darbo tikslas: iš vartotojo pozicijos išanalizuoti paslaugų organizavimą

Darbo uždaviniai:

1) Išanalizuoti paslaugų veiklos teorinius aspektus

2) Išanalizuoti paslaugų teikimo veiklos numatymus

3) Išnagrinėti paslaugų teikimo schema

Metodai:

1)Literatūros apžvalga.

  • Verslas Analizės
  • 2015 m.
  • 12 puslapių (2360 žodžių)
  • Kolegija
  • Verslo analizės
  • Microsoft Word 27 KB
  • Paslaugų organizavimo analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
Paslaugų organizavimo analizė. (2015 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugu-organizavimo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:29