Paslaugų reklamos vertinimas


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Reklamos teoriniai aspektai. Reklamos samprata. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos poveikio ypatybės. Reklamos klasifikavimas. Reklamos efektyvumas. Reklamos skleidimo priemonės. Paslaugų reklamos ypatybės. Reklaminės kampanijos ypatybės. Tyrimo metodologija. Tyrimo metodai. Reklamos kampanijos ‚, ir turtuoliai taupo ‘‘ vertinimas. Kampanijos naudojamos rėmimo priemonės. Reklaminės kampanijos “Ir turtuoliai taupo “ poveikis vartotojams. Išvados. Literatūra.


omis dienomis reklamos poveikis yra labai jaučiamas ir aktualus. Įmonė, dirbdama šiuolaikinės rinkos sąlygomis, siekdama geresnių rezultatų, privalo vykdyti efektyvią reklamos politiką, analizuoti konkurentų veiksmus bei tirti vartotojų poreikius bei vartojimo tendencijas, visas šitas padeda siekti įmonės veiklos efektyvumo ir išskirtinumo.

Yra daug reklamavimosi priemonių, ir visos jos yra efektyvios, bet kiekviena įmonė turi išsirinkti jai efektyviausias, kurios pritraukia dideli potencialių klientų skaičių.

Įvertinus Tele2 bendrovės , reklaminė kampaniją „ Ir turtuoliai taupo“ galima daryti išvadas, kad kampanija, naudojasi, pagrindinėmis, reklamavimosi priemonėmis, kaip televizija, radijas, laikraštis ir t.t. Bet pati efektyviausia jai yra televizinė reklama, kuria mato didelis skaičius potencialių klientų, ir ši reklamavimosi būdas pritraukia didėlį susidomėjimą. Net 97 proc. apklaustųjų atsakė, kad reklamą žino, tai pasako, kad reklaminė kampanija save reklamuoja pakankamai. Šią reklamą kampanija pateikia, kaip serialą, kuriame parinkti įdomūs personažai pateikia reklamuojamą paslaugą.

Taigi galime daryti išvadą ,kad reklamos kampanija „Ir turtuoliai taupo „ yra efektyvi ir pritraukia nemažą susidomėjimą.

Paslaugų reklamos vertinimas. (2014 m. Lapkričio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/paslaugu-reklamos-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:52