Patrauklaus įvaizdžio formavimas, galimybių analizė


Vadybos analizė. Auto. Įvadas. Organizacijos įvaizdžio samprata. Organizacijos įvaizdžio kūrimo ir gerinimo aspektai. Įvaizdžio gerinimo medelis. Įvaizdžio formavimas. Įmonės įvaizdžio problemos ir sprendimo būdai. AUTO 1 Įvaizdžio analizė. Ssgg analizė. AUTO 1 Įvaizdžio gerinimas. Išvados. Naudota literatūra. Priedai.


Naujų automobilių pervežimai Europoje: iš gamyklų į uostus, terminalus, automobilių salonus. Lengvųjų automobilių pervežimai iš Europos į Rusiją ir NVS šalis, muitinės dokumentų ruošimas, automobilių sandėliavimas. Skubūs automobilių pervežimai Ekspedicinės paslaugos Naudotų automobilių gabenimas į Lietuvą.

Per daugelį metų skirtingi autoriai pateikė begalę įvaizdžio sąvokų, kurios šiandien yra vartojamos įvairių mokslo sričių literatūroje. Žodis „Įvaizdis“ reiškia paveikslą, pavidalą, vaizdą, atspindį, parodymą, vaizdinį, panašumą, nors visa tai negali iš esmės atskleisti visų šios sąvokos reikšmės atspalvių. Plačiau kalbant apie pačios organizacijos įvaizdį, išskiriami užsienio ir lietuvių autorių organizacijos įvaizdžio apibrėžimai.

Krasauskaitė (2004) teigia, kad organizacijos įvaizdis yra bendras ir vientisas įvairių visuomenės grupių suvokimas ir supratimas apie kokią nors organizaciją ir jos veiklą. Autorė įvaizdį įvardina kaip visumą žmonių sąmonėje kylančių įvairių nuomonių, požiūrių bei vaizdinių apie įmonę, kaip apie tam tikrą objektą. Ji pabrėžia įvaizdžio dinamiškumą ir teigia, jog ji gali kisti priklausomai nuo pokyčių, vykstančių objekto arba visuomenės grupių sąmonėje. Įvaizdžio suvokimas priklauso nuo individo savybių ir konkrečių aplinkybių.

Tuo tarpu Čeikauskienė (1997) pateikia keletą įvaizdžio apibrėžimų. Pirmiausia ji teigia, jog įvaizdis yra tikslingai sukurta arba stichiškai atsiradusi forma, kuri atspindi kokį nors objektą žmonių sąmonėje. Autorė aiškina jog įvaizdis gali aprėpti kokius nors požymius, kuriems būdingas savarankiškumas, pvz. atributus, kurie gali būdingi konkrečiam objektui. Šiuos požymius objektui gali priskirti ir žmonėms. Panašios nuomonės laikosi ir Sūdžius (2001).

Lafferty, Barbett, Jermier (2006) kurie įvaizdį apibrėžia kaip išorinių ir vidinių stebėtojų įspūdžius apie charakteringus simbolius. Taigi šie autoriai išskirtinai akcentuoja simbolių svarbą organizacijoje.

Alijošiūtė bei Sūdžius (2007) pateikia paslaugų įmonėms artimą įvaizdžio kūrimo modelį

Kadangi įmonės verslo kryptis yra ypač populiari, todėl turi ir didelę konkurenciją. Siekiant ją sumažinti reikia gerinti įmonės įvaizdį. Įmonei trūksta reklamos, nėra atnaujinamas internetinis puslapis, kuriame trūksta informacijos, o pats dizainas nėra patrauklus vartotojui. Kita problema yra prastas požiūris į darbuotojus. Vairuotojai yra priimami be didelės atrankos, jiems mokami nedideli atlyginimai, todėl kenčia paslaugų kokybė, ko pasėkoje prastėja tiek išorinis tiek vidinis įmonės įvaizdis.

Kadangi šiais laikais didelė dauguma vartotojų informacijos ieško internete, todėl svarbu gerinti įmonės internetinį puslapį, kadangi vartotojo pasirinkimas dažnai priklauso nuo internetinio puslapio dizaino ir jame rastos informacijos. Jeigu vartotojas reikiamos informacijos neras didelė tikimybė, kad jis ieškos kito puslapio, kur galbūt ras visą informaciją, todėl reikia užtikrinti nuolatinį puslapio atnaujinimą. Dar svarbiau yra spręsti darbuotojų problemas. Visų pirma didinti atlyginimus pagal rinką, taip bus užtikrinta, kad įmonėje dirbs kvalifikuoti darbuotojai su patirtimi, kurie gerins įmonės įvaizdį. Nes šiai dienai darbuotojai yra nepatenkinti, taigi prastas įmonės vidinis įvaizdis o tai gali tiesiogiai ir netiesiogiai trukdyti pritraukti klientus. Svarbu didinti darbuotojų atrankos kriterijus, kadangi įmonėje yra kilę incidentų dėl darbuotojų neatsakingumo.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 18 puslapių (2566 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 108 KB
  • Patrauklaus įvaizdžio formavimas, galimybių analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Patrauklaus įvaizdžio formavimas, galimybių analizė. (2014 m. Balandžio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/patrauklaus-ivaizdzio-formavimas-galimybiu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:24