Patraukliausios užsienio rinkos pasirinkimas: AB Utenos trikotažas atvejis


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Lietuvos tekstilės pramonė. utenos trikotažo“ prekės ženklo pristatymas. Potencialios užsienio rinkos. Tarptautinio lygio konkurentai. Kazachstanas ir jo rinka. Šalies charakteristika. Šalies rinkos analizė. Kazachstano tekstilės rinka. Rusija ir jos rinka. Šalies charakteristika. Šalies rinkos analizė. Rusijos tekstilės rinka. Rumunija ir jos rinka. Šalies charakteristika. Šalies rinkos analizė. Rumunijos tekstilės rinka. Rinkos potencialo rodikliai. Patraukliausios užsienio rinkos pasirinkimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Taigi, atsižvelgiant į minėtus tikslus, darbo tikslas yra: išanalizavus užsienio rinkų potencialo rodiklius pasirinkti patraukliausią rinką AB ,,Utenos trikotažo“ eksportuojamiems ekologiškiems apatiniams rūbams.

Darbo uždaviniai:

•Susipažinti su ,,Utenos trikotažo“ prekės ženklu.

•Išanalizuoti potencialias užsienio rinkas.

•Pasirinkti patraukliausią užsienio rinką, tinkančią tekstilės gaminių eksportui.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 41 puslapis (10302 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 78 KB
  • Patraukliausios užsienio rinkos pasirinkimas: AB Utenos trikotažas atvejis
    10 - 4 balsai (-ų)
Patraukliausios užsienio rinkos pasirinkimas: AB Utenos trikotažas atvejis. (2014 m. Gruodžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/patraukliausios-uzsienio-rinkos-pasirinkimas-ab-utenos-trikotazas-atvejis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:54