Paveikslų skinų populiarumas


Vadybos kursinis darbas. Paveikslų sąrašas. Įvadas. Teorinė samprata. Pardavimų skatinimas, „skinų” samprata. „skinų“ populiarumas jaunimo tarpe. Išvados. Literatūra ir šaltiniai. Priedai.


Kiekvienas jaunas žmogus nori atrodyti šiuolaikiškas ir neatsilikti nuo mados. Vis daugiau rinkodaros specialistų bando jaunus žmones privilioti įvairiomis naujovėmis, pradedant spalvotomis pakuotėmis ir baigiant įmantriais įpakavimais. Darbo tikslas: Išsiaiškinti „skinų“ populiarumą Lietuvos jaunimo tarpe.

Paskutiniuoju klausimu buvo siekiama išsiaiškinti kaip dažnai respondentai keičia „skinus”. Buvo išsiaiškinta, kad 32,6% keičia „skinus” kas mėnesį, 25,2% keičia kartą metuose, o tik 2,2% „skinus” keičia kasdien (žr. 7 pav.). Todėl galima daryti išvadas, kad apklaustieji keičia „skinus” retai.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 12 puslapių (1365 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 123 KB
  • Paveikslų skinų populiarumas
    10 - 3 balsai (-ų)
Paveikslų skinų populiarumas. (2012 m. Gegužės 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/paveikslu-skinu-populiarumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:10