Pažangių e. paslaugų vertinimo būdai


Informatikos referatas.

Įvadas. Elektroninių paslaugų bei pažangių elektroninių paslaugų sąvokos. Skirtumai tarp pažangių ir esamų elektroninių paslaugų. pažangių e. paslaugų vertinimo poreikis. Esminės pažangių e. paslaugų savybės. Pažangių elektroninių paslaugų vertinimo modelis. Literatūros sąrašas.


2. Pažangi elektroninė paslauga yra apibrėžiama kaip paslauga kurios naudojimas yra orientuotas į skaitmeninės atskirties grupes, pritaikymą negalią turintiems žmonėms.

Mano nuomone šie elektroninių paslaugų apibrėžimai yra tinkamiausi apibūdinti pažangią el. paslaugą. Juose yra aiškiai išdėstomos priemonės kuriomis pasinaudojus yra teikiama viešoji e. paslauga. Apibrėžimuose yra išdėstoma kas ir kaip dalyvauja inicijuojant elektroninę paslaugą.

2. El. paslaugos, kurios suteikiamos be atskiro paslaugos gavėjo kreipimosi ir sutikimo, arba automatinis informavimas apie galimas užsakyti el. paslaugas, kuriomis naudotojas įgijo teisę pasinaudoti, atsižvelgiant į teisės aktų pakeitimus ar įvykus tam tikriems gyvenimo ar veiklos įvykiams.

2. SKIRTUMAI TARP PAŽANGIŲ IR ESAMŲ ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ. PAŽANGIŲ E. PASLAUGŲ VERTINIMO POREIKIS

Remiantis paskaitos metu dėstytojos pateikta medžiaga, visų pirma, tai pažangios elektroninės paslaugos yra labiau orientuotos į siekimą:

Paskaitos metu dėstytojos pristatytoje mokslinėje medžiagoje apie e. paslaugų vertinimą, 2017 m., yra pabrėžiama tai, kad pažangioms elektroninėms paslaugoms yra būdingas pilnavertiškas tinkamumas vartotojui, tai yra būtinybė, kad paslaugoje esanti informacija vartotojui būtų aiški ir puikiai įsisavinama. Labai svarbu, kad paslaugos naudojimas būtų orientuotas į skaitmeninės atskirties grupes, pritaikymą negalią turintiems žmonėms. Paprastosios elektroninės paslaugos labai retai arba išvis nebūna pritaikytos negalią turintiems žmonėms, paslaugos gavimas tampa sudėtingesnis žmonėms, kurie rečiau naudojasi elektronine erdve, informacijos įsisavinimas užima daugiau laiko. Pažangios elektroninės paslaugos nuo paprastųjų taip pat išsiskiria tuo, kad jų paslaugos teikimo procesas yra labiau optimizuotas, maksimalus paslaugos gavėjo ir institucijos specialisto veiksmų, reikalingų paslaugai gauti ir teikti, sumažinimas.

Remiantis paskaitos metu dėstytojos pristatyta medžiaga, 2017 m., žemiau pateikiu pažangių e. paslaugų esmines bei pagrindines savybes:

  • Informatika Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Povilas
  • 12 puslapių (1562 žodžiai)
  • Universitetas
  • Informatikos referatai
  • Microsoft Word 114 KB
  • Pažangių e. paslaugų vertinimo būdai
    10 - 2 balsai (-ų)
Pažangių e. paslaugų vertinimo būdai. (2017 m. Lapkričio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/pazangiu-e-paslaugu-vertinimo-budai.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 18 d. 09:05