Pažinčių kavinė verslo planas


Kavinės ssgg analize. Pazinciu kavines. Taktiniai baro tikslai. Kavinės perspektyvos. Kavinės strateginiai tikslai.

Vadybos verslo planas. Įvadas. Verslo kūrimo formos. Pagrindiniai teisės aktai reglamentuojantys įmonės veiklą. Swot analizė. Pagrindiniai verslo rizikos faktoriai ir taikomi būdai jiems įveikti. Verslo šakos analizė.Šiandien veikiančių verslo šakos, kuriai priklauso įmonė, ūkio subjektų skaičius, jų dinamika. Konkurentų analizė. Rinkos segmentavimas. Produktas / paslauga. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Įmonės personalas. Darbuotojų planas. Vieta, pastatai. Planuojamos investicijos. Projekto įgyvendinimo planas. Finansinis planas. Vnt. Savikaina. Lūžio taškas (nenuostolingumo taškas). Prognozuojamas pelnas (nuostolis). Paprastasis projekto atsipirkimo periodas. Išvados.


Viena iš svarbiausių etapų, pradedant savo verslą ar norint išplėsti veiklą, yra verslo plano sudarymas.

Uždarosios akcinės bendrovės „Amūro strėlės“ – tai dokumentas, kuriame aiškiai ir argumentuotai išdėstyta verslo sumanymo esmė, numatyta strategija ir ateities perspektyvos, prognozuojami rezultatai.

Šiame verslo plane bus pristatoma uždarosios akcinės bendrovės veiklos išplėtimo galimybės bei perspektyvos. Pagrindinė įmonės veikla teikti pažintis ir skanius gėrimus už jiems patrauklią kainą, taipogi rengti pažintinius vakarus per kuriuos jie turės proga susirasti antrąją pusę.

Pagrindiniai įmonės strateginiai tikslai: sudominti kuo didesnį klientų skaičių, įvertinti verlo perspektyvas ir gyvybingumą, palyginti prognozuojamus ir faktiškus rezultatus, apskaičiuoti reikalingų lėšų poreikį, įdiegti efektyvią ir lanksčią valdymo sistemą, kompetentingo personalo dėka patenkinti klientų poreikius. Taktiniai įmonės tikslai: per mėnesį supažindinti 70 % apsilankančių žmonių, per pusmetį pritraukti 100 klientų daugiau, didinti lėšas 10% priklausomai nuo gaunamo pelno, gerinti darbuotojų kvalifikacija, kasmet po vieną darbuotoją išsiunčiant į tam tikrus apmokymus.

Įmonės vizija - tapti pažinčių lyderiu Lietuvoje. Maksimaliai išplėsti įmonės veiklą, klientų ratą, didinti pelną. Sukurti daugiau darbo vietų, didinti galimybes antrosios pusės paieškai ir suteikti kuo įvairesnį gėrimų asortimentą.

Įmonės misija: Išlaikyti esamą padėtį rinkoje. Efektyviai ir kokybiškai teikti paslaugas susipažinimo srityje. Padėti surasti antrąją pusę, sukurti malonią aplinką ir prestižą.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2013 m.
  • 16 puslapių (2663 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 48 KB
  • Pažinčių kavinė verslo planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Pažinčių kavinė verslo planas. (2013 m. Kovo 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/pazinciu-kavine-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:41