Pažintinės socioedukacinio darbo praktikos ataskaita


Pedagogikos praktikos ataskaita. Ugdymo įstaigos dokumentų analizė. Ugdymo įstaigos strateginių dokumentų analizė. Ugdymo įstaigos papildomo ugdymo dokumentų analizė. Ugdymo įstaigos skatinimo ir drausminimo sistemos, elgesio taisyklių analizė. Socialinio pedagogo ugdymo įstaigoje veiklos analizė. Socialinio pedagogo darbo tikslų analizė. Socialinio pedagogo funkcijų apibūdinimas. Socialinio pedagogo tvarkomos dokumentacijos sąrašas. Įtraukimo į įstaigos rizikos grupę kriterijai. Socialinio pedagogo tiriamosios veiklos analizė. Socialinio pedagogo bendradarbiavimo su kitomis institucijomis, organizacijomis apžvalga. Socialinio pedagogo naudojami darbo metodai ir būdai. Dažniausių socialinio pedagogo veiklos problemų sąrašas. Socialinio pedagogo veiklos analizės apibendrinimas. Įstaigoje vykdomos prevencijos aprašas. Vaiko gerovės komisijos darbo grupės sudėtis. Vaiko gerovės komisijos darbo grupės paskirties ir funkcijų aprašas. Ugdymo įstaigoje vykdomos prevencinės programos aprašas. Ugdymo įstaigos socialinės-pedagoginės pagalbos komandos veiklos aprašas. Vaiko gerovės komisijos darbo grupės veiklos analizės apibendrinimas. Vieno rizikos grupės vaiko X socializacijos ir teikiamos socialinės pedagoginės pagalbos analizė. Vieno rizikos grupės vaiko apibūdinimas. Ugdytinio šeimos apibūdinimas. Rizikos grupės vaiko problemos įvardijimas. Rizikos grupės vaikui suteiktos pagalbos apibendrinimas. Vieno rizikos grupės vaiko ir jo socializacijos analizės apibendrinimas. Praktikos dienoraštis. Praktikos kokybinė analizė. Praktikos metu įgyta teigiama patirtis. Praktikos trūkumai ir problemos. Argumentuotas viso savo darbo įsivertinimas. Priedai.


Ugdymo įstaigos veiklos planas įgyvendinimas ir analizuojamas du kartus per metus. Veiklos programą rengia darbo grupė, kurios sudėtį įsakymu tvirtina progimnazijos direktorė.

X progimnazijos ugdymo įstaigos šių metų veiklos plane didžiausias dėmesys skirtas socialiniam ugdymui: pagerinti gabių ir turinčių mokymosi problemų mokinių ugdymosi sąlygas diferencijuojant ir individualizuojant ugdymo procesą, prevencinės veiklos ir sveikos gyvensenos ankstyvinimas, mažinant smurto bei patyčių atvejus, socialinės veiklos plėtra – supažindinimas su ryškių asmenybių pavyzdžiais, papildomas pilietiškumo ugdymas.

Apibendrinant galima teikti, kad X progimnazija tinkamai vykdo savo viziją ir misiją, taip pat sėkmingai vykdomas ugdymo planas, bei tinkamai skatinamos vertybės, kurių mokiniai ir mokytojai stengiasi laikytis.

Pažintinės socioedukacinio darbo praktikos ataskaita. (2014 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/pazintines-socioedukacinio-darbo-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 05:49