PC Maxima bazė paslaugų kokybės tyrimas


Marketingo skaidrės.

PC MAXIMA BAZĖ paslaugų kokybės tyrimas. Naujo produkto kūrimas ir kainos nustatymas. Apklausa buvo vykdoma šiais būdais. Kokybės spragų analizė. Apčiuopiamumas (spraga. Kokybės spragų analizė pagal dimensijas. Patikimumas (spraga. Reagavimas (spraga. Tikrumas (spraga. Empatija (spraga -0,575) 1 rodomas individualus dėmesys 2 nuoširdus domėjimasis kliento interesais 3 tuomet. Mažinti išlaidas informaciniams leidiniams. Rekomendacijos.


Apčiuopiamumas (spraga -0,354) 1 moderni įranga 2 patrauklios patalpos 3 personalo išvaizda 4 prekių išdėstymas 5 informaciniai leidiniai.

Patikimumas (spraga -0,592) 1 tinkamai iš pirmo karto 2 informacija apie prekes 3 informacija pateikiama aiškiai 4 išvengia klaidų ir netikslumų 5 gera reputacija.

Reagavimas (spraga -0,818) 1 personalas nori padėti klientams 2 ne per daug užsiėmęs atsakyti į klausimus 3 paslaugos suteikiamos greitai.

Tikrumas (spraga -0,679) 1 personalas sugeba atsakyti į klausimus 2 mandagus personalas 3 saugumo jausmas 4 orientuoti į kliento problemų sprendimą.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Agnė
  • 10 puslapių (214 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 90 KB
  • PC Maxima bazė paslaugų kokybės tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
PC Maxima bazė paslaugų kokybės tyrimas . (2017 m. Gegužės 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/pc-maxima-baze-paslaugu-kokybes-tyrimas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 21 d. 10:20