PC Panorama rinkos analizė


Ekonomikos savarankiškas darbas. PC „Panorama“. Marketingas. Pc Panorama SSGG analizė.


Klientų komfortui, 20 kavinių ir restoranų „Panoramoje“ įkomponuota taip, kad apsipirkimas taptų lengvesnis, o laisvalaikis – malonesnis. Kiekviename prekybos ir laisvalaikio centro aukšte Jūs rasite jaukią vietelę išgerti kavos ar skaniai užkąsti. „Panorama“ siekia, kad apsipirkinėjant ar tiesiog maloniai leidžiant laiką žmonės pailsėtų, atgautų jėgas ir pasikrautų pozityviomis emocijomis.

„Panorama“ stengiasi nuolat stebinti išskirtinių ir originalių renginių gausa bei įvairove. Čia pramogos, parodos ir renginiai nuolat keičiasi, stengiamasi įsiklausyti į tai, kas įdomu ir aktualu visiems „Panoramos“ svečiams. Yra atsižvelgiama į vilniečiams ir miesto svečiams svarbų kalendorių: žinoma, kada mūsų lankytojai ruošiasi didžiosioms metų šventėms, kuomet keičia automobilių padangas, ruošiasi išleistuvėms, vesti vaikus į mokyklą ar patys grįžta po atostogų į biurą. Stengiasi išgirsti tai, kas jiems aktualiausia šiandien ir siūlyto ne tik gausią pasirinkimo įvairovę, bet ir palankiausias sąlygas patenkinti savo norus ir svajones.

Vaikų prekių sektorius išaugo daugiau nei 21%, juvelyrikos ir gurmanams skirtų prekių – beveik 18%, o laisvalaikio ir sporto - daugiau nei 16%. Gerų verslo rezultatų pasiekė ir drabužių sektorius – jo apyvarta buvo 14% didesnė nei 2013 metais.

Tolesnis darbuotojų kvalifikacijos kėlimas leis dar labiau padidinti aptarnavimo lygį ir pardavimus, o taip pat įmonės konkurencingumą

PC Panorama rinkos analizė. (2015 m. Lapkričio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/pc-panorama-rinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:44