Pedagogika konspektas


Pedagogikos konspektas. Pedagoginės diagnostikos būdai. Mokyklos ugdomoji galia. Pedagogų perkvalifikavimo reikšmė. Www.pedagogika.lt planai. Krepsinio treniruotes konspektas. Mokytojo pedagoginės diagnostikos būdai. Mokymo komponentų tarpusavio ryšiai. Ugdymo principai.pateikite principų įgyvendinimo pavyzdzių pedagoginiame. Profesiogramos modelis.

Pedagogikos konspektas. Ugdymo samprata. Pagrįskite teiginį, kad ugdynmas daugiamatis teiginys. Atskleiskite pedagogikos, kaip mokslo sistemos sklaidą (integracija su kitais mokslais, naujų pedagogikos mokslo šakų atsiradimą). Ugdymo tikslai, jų kaita. Įrodykite, kad idealiu aspektu ugdymo pagrindinis tikslas visapusiškos asmenybės ugdymas. Pasirinkite konkretų moksleivių amžiaus tarpsnį (pradinukas, pagrindinės mokyklos moksleivis,, vidurinės mokyklos moksleivis ir t. T. ), apibūdinkite pasirinkto amžiaus tarpsnio moksleivį bei pateikite šio amžiaus tarpsnio pedagoginės diagnostikos būdus. Pateikite ugdytojo profesiogramos modelį, susiejantį jį su xxi amžiaus iššūkiais švietimui, pedagogų perkvalifikavimui,atestavimu, naujomis mokytojų rengimo strategijomis. Visuomeniniai reikalavimai keliami pedagogams. Pedagogo savybės bei socialumo reikšmė. Profesinis meistriškumas. Pedagogas ir technologijų amžius. Išvados. Ugdymo principai. Ugdymo principų įgyvendinimo pavyzdžiai pedagoginiame procese. Lietuvos švietimo sistema. Apibūdinkite įvairias švietimo institucijas. Lietuvos švietimo sistemos principai. Jų sklaida ir įgyvendinimas. Xxi a iššūkių kontekste. Švietimo reforma. Paanalizuokite vykdomos švietimo reformos privalumus ir trūkumus. Mokymo(si) organizavimo raida. Ryškiausios mokymo sistemos ir kryptys). Mokymo organizavimo formos. Pamokų tipai, struktūra. Mokinių sudominimo būdai. Mokymo procesas kaip mokymo komponentų visuma, jų tarpusavio ryšiai. Apibūdinkite tris mokymo tikslų ( pažinimo, emocinio-vertybinio ir psichomotorikos) lygius ir juos iliustruokite pavyzdžiais. Pamoka pagrindinė mokymo forma. Pamokos organizavimas. Studijuojamo dalyko pamokų ugdomieji aspektai. Mokykla kaip ugdymo institucija. Mokyklos ugdomoji galia. Mokyklos atvirumas visuomenei. Mokykla tęstinio mokymosi institucija. Mokymo turinys, jo ypatumai ir kaitos tendencijos reformuojant švietimą. Mokymo turinio parinkimo kriterijai pamokoje. Apibūdinkite studijuojamo dalyko standartus, mokymo planus, programų ir va


Ugdymas – fizinių, psichinių žmogaus galių vystymasis, plėtros procesas, kuriuo metu ugdytinis bendraudamas su mokytoju įgyja fundamentalių žinių, informacijos, mokosi kultūros, elgesio normų, prisitaiko prie aplinkos sąlygų. Ugdymas visada vaidina svarbų vaidmenį. Ugdymą galima apibūdinti1) ugdymas ir kultūra, juos sieja abipusiai ryšiai : vaikas mokosi kultūros, mato kultūrą vaizdiniais, o išsiugdęs padeda kelti kultūros lygį.  .

2) mokymas – sąveika (abipusis reagavimas). Reaguojant kyla emocijos, formuojasi pažiūros, santykiai. Ugdymas veiksmingas, kai užmezga santykius su grupe.  .

3) pedagoginė situacija, žmonių gyvenimas susideda iš stichinių netikslingų, projektuojamų ir ne situacijų. Ugdymas nepertraukiamas situacijų procesas.  5).

Pedagogika konspektas. (2011 m. Kovo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/pedagogika-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:43