Pedagogikos atvejo analizė


Pedagogikos analizė. Atvejo analizė. Tyrimo vieta: radviliškio lopšelis-darželis „kregždutė“. Diagnozė: negalė dėl lėtinių,neurologinių sutrikimų. Žymus kalbos neišsivystimas, mokymosi sunkumai dėl suletėjusios raidos: motorinės, pažintinės, savitvarkos. Epilepsija.


Veikla: vaikščiojimas nestabilus, neišlaiko pusiausvyros, dėmesys sutelktas į detales (kamuolys, akiniai, laikrodis, barškutis), nekomunikuoja su aplinkiniais žmonėmis, pasireiškia autizmo simptomatika, tačiau tai nepatvirtinta. Neturi tikslo, motyvacijos sedėti, pasodintas sėdi plačia amplitude, naudodamasis rankų atrama. Norėdamas atsistoti prašo pagalbos, stojasi iš netaisyklingos sėdėjimo padeties. Savarankiškai nesivarto, stimuliuojamas ir prašomas verčiasi ant šono. Stimuliuojamas pakabinto kamuolio, vaikas įsitempia,pasistiebia ant pėdos pirštų galų, ir juda lyg „viščiuko“ poza. Mėgstamiausia vaiko būsena gulėjimas ant nugaros ir „vilkelio“ padėtis (kūnas sukasi aplinkui, nejudinant galvos). Smulkioji motorika pakankamai išlavėjusi (smulkius žaislus ima ne griebimo būdu, o taisyklingai). Vaiko judėjimą, veiksmus skatino kineziterapeutė, žaislai, kiti aplinkos daiktai.

  • Pedagogika Analizės
  • 2013 m.
  • 1 puslapis (254 žodžiai)
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 7 KB
  • Pedagogikos atvejo analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Pedagogikos atvejo analizė. (2013 m. Gegužės 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/pedagogikos-atvejo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:31