Pedagogikos kursinis darbas


A šoblinskas. Temos kursiniam darbui. Temos diplominiam darbui susijusios su pedagogika. Pedagogines kursinio darbo temos. Pedagogikos temos diplominiam. Mokymo metodų aprašas. Kursinis darbas pedagogika. Pedagogikos diplominis darbas temos. Diplominis mokymo metodai. Kursinis darbas pedagogika temos.

Pedagogikos kursinis darbas. Abipusio mokymo ir nebaigtų sakinių metodų panaudojimo lietuvių kalbos pamokose, mokant „Teksto skaitymo ir suvokimo ”, „Daiktavardžių galūnių rašybos” ir „J. Vaičiūnaitės kūrybos savitumo” temų, privalumai ir trūkumai. Įvadas. Abipusio mokymo metodo aprašymas. Nebaigtų sakinių metodo aprašymas. Metodų taikymo aprašymas. Išvados. Priedai. Literatūra.


Jau daug amžių naudojamasi mokymo metodais, tačiau didaktikoje nėra vienodo jų supratimo ir interpretavimo. Mokymo metodo terminą kiekvienas supranta kitaip ir jį savaip apibūdina. A. Šoblinskas savo knygoje „lietuvių kalbos didaktika” mokymo metodą įvardija taip: „didaktinė kategorija, apibūdinanti pirmiausia mokytojo ir mokinių sąveiką, siekiant tam tikro mokomojo tikslo. ” rajeckas tvirtina, jog „mokymo metodai – tarpusavyje susiję mokytojo bei mokinių veiklos būdai, kuriais mokiniai, mokytojo vadovaujami, įgyja žinių, mokėjimų bei įgūdžių, yra lavinami ir auklėjami. ” s. Šalkauskis teigia, kad „mokymo metodas yra racionalus, nuoseklus ir visuotinai reikšmingas mokomojo veikimo būdas, nukreiptas į mokymo tikslą ir suderintas tiek su mokinio prigimtimi, tiek su mokomojo dalyko ypatybėmis”. Skaitant vis kitą šaltinį galime atrasti vis kitokį ir tuo pačiu panašų mokymo metodų apibūdinimą.

Mokinių mokymo sėkmė mokymo procese labai daug priklauso nuo mokymo turinio. Tačiau ne ką mažiau svarbus ir mokymo proceso organizavimas, mokinių veiklos pobūdis, mokinių ir mokytojo bendradarbiavimas. Kiekvieno mokytojo tikslas – išugdyti savarankišką, kūrybiškai mąstančią ir veikiančią asmenybę, kuri gebėtų savarankiškai plėsti savo žinias. Siekiant tokio tikslo, labai svarbu sudaryti kuo geresnes sąlygas mokiniams įsitraukti į mokymosi procesą. Sudarant tokias sąlygas būtina į pagalbą pasitelkti įvairiausius mokymo metodus ir juos visapusiškai taikyti.

Renkantis bet kokį metodą būtina atsižvelgti į mokinių amžių, pasiruošimo lygį, pamokos temą. Mokant tam tikrų temų mokymo metodai gali turėti ne tik privalumų, bet ir trukumų. Šio darbo tikslas - aptarti dviejų metodų, Abipusio mokymosi ir nebaigtų sakinių, privalumai ir trukumai mokant tam tikrų temų lietuvių kalbos pamokose.

Pedagogikos kursinis darbas. (2012 m. Balandžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/pedagogikos-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:41