Pedagoginė mokytojo praktika


Pedagogikos praktikos ataskaita. Įvadas. Pamokos fragmento su mentoriumi vedimas. Mokyklos savivalda. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Asistento pedagoginės praktikos uždaviniai:

1.Vesti pamokos fragmentą su mentoriumi.

2.Organizuoti klasės valandėlę.

3.Dalyvauti klasės auklėtojo ugdymo veikloje ir jam asistuoti.

4.Domėtis mokyklos savivalda.

Atliekant pedagoginę praktiką globojant mentoriui, Marijampolės Šv. Cecilijos gimnazijoje, susipažinau su klasės auklėtojo darbu, specialybės dalyko mokytojo darbo ypatybėmis, specifika, kartu ir dalyvavau visame ugdymo procese, atlikau beveik visas mokytojos pareigas, vedžiau ne tik savo specialybės dalyko pamokas, bet ir klasės valandėlės, domėjausi mokyklos savivaldos funkcijomis.

Įgijau naudingos patirties, vesdama klasės valandėlę, susidūriau su klasės problemomis, ieškojau sprendimo būdų, atradau efektingų šių būdų. Taip pat, vedžiau pamoką su mokytojos pagalba, kuri suteikė man įdomių patirčių. Susidūriau su įvairiomis problemomis, kurios aktualios visuomet, tad man, kaip būsimai klasės auklėtojai svarbu turėti tokių patirčių, nes ateityje pati spręsiu panašias situacijas ir įgyta patirtis bus vertinga.

Nagrinėdama mokyklos savivaldos funkcijas ir tikslus, sužinojau kaip veikia gimnazijos bendruomenės schema, kokiais būdais yra stiprinama bendruomenė, kaip gerinama mokyklos aplinka ir kuriama darna, gerovė. Užduoties dėka suvokiau, kaip yra svarbu kurti puikią ir draugišką aplinką mokykloje.

Pedagoginė mokytojo praktika. (2014 m. Gruodžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/pedagogine-mokytojo-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:30