Pedagoginė pažintinė praktika Darželis mokykla


Pedagogikos praktikos ataskaita. Darželis mokykla „ Universa Via “ Apie mokyklą Privatus darželis. Ikimokyklinio darželio , priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programos. Ugymo Procesas. Muzikos pamoka 1kl. Mano apibendrinimas. Choreografija – šokiai 1kl. Klaipėdos „ Vydūno “ vidurinė mokykla. Apie mokyklą Istorija. Lietuvių kalba 1kl. Klaipėdos Moksleivių Saviraiškos Centras Apie įstaigą Klaipėdos moksleivių saviraiškos centras. Jakų pradinė mokykla , Gargždų „ Minijos “ vidurinės mokyklos skyrius Apie mokyklą. Kūno kultūra 3kl. Darželis / mokykla „ Šaltinėlis “. Apie įstaigą. Kitos švietimo veiklos rūšys. Mokyklos veiklos uždaviniai. Vykdydama jai pavestus uždavinius mokykla. Lietuvių kalba. Marijos Montessori darželis mokykla. Darželio grupės vidaus taisyklės. Pradinės mokyklos klasių vidaus taisyklės. Anglų kalba 4kl.


3. Toliau seka kvėpavimo pratimu atlikimas Vaikai susikaupia, pasiruošia dainavimui(rankos ant liemens, oras įkvėpiamas , plaučiai pripildomi oro , iš lėto iškvėpiant jį).

4. Norint padaryti pamoka įdomesnę į pagalbą pasitelkiama dūdelė.Vaikai jau moka gamą, pažįsta daugumą natų .Vaikai padedami mokytojos pradeda groti jiems jau žinomas ir pramoktas melodijas , tokias kaip “ Žibėk žibėk, Žvaigždele “ , “Ožys ilgaragis “ . Pirmoji dainelė sekasi sunkiau , o antroji sugrojama lengviau , mokytoja paaiškina, kad ta melodija jiems patinka labiau, todėl ją geriau ir moka.Vaikams grojant, mokytoja duoda individualias pastabas ir pagyrimus.Vieniems liepa išsitiesti , atsipalaiduoti, kitiems geriau pasimokyti dainelės natas.

5. Pakartojus daineles pamoka tęsiama toliau.Ant lentos nupiešiama penklinė ,iš dviejų linijų.Vaikai kviečiami prie lentos , jų paprašoma surašyti natas iš eilės .Mokytoja dar kartelį primina natų pozicijas, kad nata Re yra po pirma linija, Mi ant pirmos ir t.t. Natų vaikai mokomi žaidimu.Mokytoja lazdele rodo į natas,o vaikai turi kuo greičiau atsakyti ,kuri čia nata.

6. Toliau vystoma pagrindinė pamokos tema “Muzikinės patarlės”. Mokytoja duoda keletą patarliu, tokių kaip “Žemę apkasi,auksą rasi”, “Kas tėvų neklauso, valgo duoną sausą” . Vaikai turi išploti ritmą patarlei, norint sukurti jai melodiją. Vaikai turi pasakyti patarlę, ja išdainuoti ir išploti natomis (ta, titi ). Šiuo rimtu vaikai turi išploti ir išdainuoti mokytojos ar kitų klasės draugų pasakyta patarlę.

7. Duodama nauja patarlė,tačiau šį kartą, melodija kuriama natomis, jas uzrasant ant penklinės. Patarle „Juokiasi puodas,kad katilas juodas“ .Vaikams paaiškinamas melodijos kūrimo principas.Penklinėje natos turi išsidėstyti lanku, pamažu kilti ,pasiekti virsunę ir iš lėto leistis.Pabaigai labiausai itinkama nata Do. Tokią melodiją sukuria vaikai

Pamoka labai strukturizuota, įdomi. Mane gerokai nustebino vaikų žinios ir gebėjimai. Jie puikiai skaito iš natų,pažįsta jas ,net moka groti dūdelėmis.Pamokos vedimas –mokytojos rankose, tačiau kartais ji leidžia tuo pasimėgauti ir patiems vaikams ( siūlyti patarles, pamokyti suolo draugą ir t.t ) .Taip pat, sužavėjo mokytojos darbas. Labai didelis dėmesys kiekvienam vaikui. Pamokos metu visi buvo pastebėti,įvertinti .Kam sekėsi prasčiau – paskatinti, o kam geriau – pagirti.

Choreografija – šokiai (1kl)

3. Mokytoja klausinėja vaikų,ką jie žino apie lėtą Valą (patikrina jų žinias, ką atsimena iš buvusių pamokų ). Papildo vaikus, papasakoja,kad šis šokis atsirado anglijoje, ir buvo aukštuomenės šokis, šokamas didžiųjų švenčiu metu,per iškilmes.

4. Vėliau daromas apšilimas. Pratampomi rankų ir kojų sąnariukai, pramankštinami raumenys (šuoliukai aukštyn,plojimai jų tarpe ir pan.).

5. Po apšilimo pradedama šokti lėtą valsą.Mokytoja pastabas sako individualiai kiekvienam,kreipia dėmesį į kiekvieną atskirai. Pradžioje šokama plojant, kad vaikai geriau įsijaustų į ritmą ir šokį, vėliau šokama tik žingsneliais. Mokytoja duoda pasatabas apie vaikų laikysena, dar kartą parodo ,kaip reikia šokti valso kvadratą. Pastabos pasakomos gražiai ir švelniai, kad nenuliūdintų ir neįskaudintų vaiko.

6.Vaikams pavargus ,daroma pertraukėlė. Žaidžiami žaidimai.Vienas jų yra „Diena naktis“.Renkantis pelėda iškyla nesutarimų, nes visi nori ja būti,tačiau mokytoja šia problemą isprendžia vaikus išskaičiuodama skaičiuote. Taip pat žaidžiamas žaidimas „Adata“ .

Aš pamoką ir jos vedimo būdą vertinu teigiamai.Mokytoja bendravo šiltai, visą laiką šypsojosi,stengėsi ,kad ir negabesni šokiui vaikai jaustųsi gerai.Patiko ir tai, kad mokoma ne tik šokio ,bet ir truputėlis jo istorijos.

Pedagoginė pažintinė praktika Darželis mokykla. (2015 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/pedagogine-pazintine-praktika-darzelis-mokykla.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:02