Pedagoginė praktika globojant mentoriui


Pedagogikos praktikos ataskaita. Pamokos fragmentų su mentoriumi vedimas. Pravesto pamokos fragmento detalus aprašymas. Pasirinkite ir detaliai aprašykite vieną iš pamokos fragmentų galimybių:. Pateikite. Puslapio apimties savarankiškai organizuoto ir pravesto pamokos fragmento. Detalų aprašymą. Vertikite mokinių ugdymosi pažangumą. Refleksija. Mokinių bendrųjų ugdymo(si) kompetencijų nustatymas. Komunikavimo kompetencijos požymiai. Asmeninės kompetencijos požymiai. Komunikavimo kompetencijos sritis. Asmeninės kompetencijos požymiai. Klasės auklėtojo veikla. •. Dalyvių atsiliepimai apie klasės valandėlę. Išanalizuota, planuota ir organizuota klasės auklėtojo veikla. Susipažinimas su e-dienynu. Suderinto klasės vadovo/ popamokinės veiklos plano veiklų išplėstinį aprašymą, refleksiją. Įsivertinkite savo veiklą praktikos metu. Biblioteka – informacinis centras. Padedant bibliotekininkui išanalizavau mokyklos bibliotekos veiklos sritis. Vaidmuo talkinant mokytojo ugdomajai veiklai. Organizuotos akcijos bibliotekoje aprašymas. Literatūros sąrašas. Priedas. Mentoriaus protokolas su mentoriaus viza (sutikimu drauge vesti pamoką). Išplėstinio pamokos plano-konspekto schema.


Taip pat, mokyklas kartu su sveikais vaikais lanko ir kartu į pamokas eina ir specialiųjų poreikių vaikai, kuriems vis dar trūksta pritaikytos specialios įrangos ir komunikacinių priemonių, kurios išties pagelbėtų ne tik pačių vaikų mokymąsį, bet taip pat ir mokytojų darbą su įvairias negalias turinčiais vaikais. Juk neretai yra taip, jog vienas mokytojas dirbu su 25 mokinių ir didesne klase, tame tarpe ir specialiųjų poreikiu mokiniu ar mokiniais. Todėl mokytojas vienas neturi galimybių užtirinti visiškai kokybiško mokymosi proceso.

Pedagoginė praktika globojant mentoriui. (2013 m. Balandžio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/pedagogine-praktika-globojant-mentoriui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:11