Pedagoginė psichologija


Psichologijos skaidrės. Pedagoginė psichologija. Sąvokos, dėsniai. Pedagoginės psichologijos tyrimo metodai. Mokymo(si) teorijos. Bihevioristinė mokymo(si) teorija. Kognityvinė mokymo(si) teorija. Humanistinė mokymo(si) teorija. Mokymo(si) metodai. Mokymo(si) motyvacija. Motyvacijos rūšys. Vertinimas. Vertinimo uždaviniai. Vertinimo nuostatos ir principai.


Pedagoginės psichologijos pagrindinis tikslas - suteikti informaciją, kuri padėtų mokytojams jų darbe.

Bihevioristinė mokymosi samprata (I.Pavlovas, E.L.Thorndike, J.B.Watson, B.F.Skinneris ir kt.) Kognityvinė mokymosi samprata (J.Piaget, L.S.Vygotskis ir kt.) Humanistinė mokymosi samprata (A.Maslow, C.Rogers ir kt.).

Dabartinės didaktikos tendencijos reikalauja taikyti aktyvius mokymo metodus. Tačiau L.Šiaučiukėnienė ir N.Stankevičienė nurodo, kad renkantis mokymo metodą taip pat svarbu žinoti: 1. Nėra absoliučiai gerų ar tobulų metodų. 2. Netikslinga kai kuriems metodams ar jų grupėms teikti prioritetą. 3. Mokymo procesui būtini įvairūs mokymo metodai. 4. Svarbios tam tikros klausytojų grupės ypatybės. 5. Lemiamą vaidmenį vaidina pats mokytojas, jo asmenybė.

Pedagoginė psichologija. (2014 m. Sausio 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/pedagogine-psichologija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:19