Pedagoginės praktikos aprašas


Kūno kultūros praktikos ataskaita. Pažintinė veikla. Gimnazijos vizija, misija, bendruomenės veiklos vertybės. Neformali veikla mokykloje. Mokinių sveikata ir jos ugdymas. Kūno kultūros pamokos teminiai planai. Individualus veiklos planas. Formalusis fizinis ugdymas. Trijų skirtingų amžiaus tarpsnių mokinių stebėtų kūno kultūros pamokų protokolai. Savarankiškai vestos bandomosios kūno kultūros pamokos. Savarankiškai vestos kūno kultūros pamokos. Savarankiškai vestos kontrolinės pamokos. Studento vedamos pamokos stebėjimo protokolas ir pedagoginė – metodinė analizė. Neformalus fizinis ugdymas. Neformalaus fizinio ugdymo pratybos. Pravestas sportinis renginys. Tiriamosios užduotys. Anketinė mokinių apklausa ir jos analizė. Savęs kaip mokytojo pažinimo užduotis. Praktikos apibendrinimas. Priedai.


Mokykla yra puikiai pritaikytą mokytis ir tobulėti kiekvienam mokiniui. Joje yra biblioteka, erdvi aktų salė, taip pat labai puiki ir pritaikyta įvairioms sporto šakoms sporto salė. Kas labiausiai patiko man apie mokyklos materialine baze yra tai jog radau įvairiausio inventoriaus kurį galėjau pritaikyti vesdamas kūno kultūros pamokas.

Kaip pastebime mokykloje neformalios veiklos tikrai netrūksta. Bendraudamas su įvairių klasių mokiniais teko išgirsti jog būtent mokiniai renkasi mokytis „Saulėtekio“ gimnazijoje dėl plačios neformalios veiklos. Mokykloje kūno kultūrai skiriamos 2-3 savaitinės pamokos, bet sudaromos sąlygos mokiniams lankyti jų pomėgius atitinkančias aktyvaus judėjimo pratybas mokykloje, skiriant joms bent po vieną valandą iš papildomojo ugdymo valandų. Kūno kultūros pamokose – 9 ir 10 klasėse atskiri berniųkų ir mergaičių junginiai.

Atliekant pedagogo praktiką mokykloje teko bendrauti su daugybė įvairiausių mokinių, tačiau labiau išsiskiriančių jog būtų su fizine negalia – nėra. Mokiniai judrūs , kai kurie hyperaktyvus, nenustygstantys vietoje, tačiau kaip ir minėjau didesnių sveikatos problemų neturi nei vienas.

Suteikti žinias apie kūno kultūros socialinę reikšmę, savarankiško mankštinimosi metodiką, žmogaus fizinius gebėjimus ir galimybes bei jų savikontrolę;

Skatinti fizinio tobulėjimo motyvus, formuoti fizinio pajėgumo savimonę ir savarankiško mankštinimosi poreikius:

Ugdyti mokinių gebėjimus nustatyti ir įvertinti savo fizines galias;

Supažindinti su atskirų sporto šakų taisyklėmis, pratimų technika ir formuoti pagrindinių pratimų mokėjimus ir įgūdžius;

Formuoti mokinių gebėjimus įvertinti bei valdyti atliekamus judesius pagal laiko, erdvės ir dinamines charakteristikas;

Primenamos saugaus elgesio tinklinio pamokose taisyklės. Supažindinama su pagrindinėmis tinklinio žaidimo taisyklėmis, teisėjo gestikuliacija. Atliekami pratimai žaidėjo stovėsenos, judėjimo, perdavimų iš viršaus ir apačios abiem rankom, padavimo technikai tobulinti.  

Vertinami mokamieji dalykai : Užtvara žaidimo metu. Taip pat vertinami ir individualūs sugebėjimai žaidžiant 1x1. Pagyriami ir pažymiu įvertinami mokiniai sėkmingai dirbe pamokose.

Vertinama šuolio technika, sėkmingas nusileidimas. Taip pat pratimų rezultatai : Kamuoliuko numetimo atstumas, ir šuolio į auktį maksimalus rezultatas.

Pamokos motorinis glaudumas buvo geras, nes mokinai iškart suprasdavo mokytojo pageidavimus, inventorius paruošiamas pamokai dar neprasidėjus.

Mokinių žinios tikrinamos atsiskaitymų metu.

Visų mokinių užduotys vienodos, visi mokiniai daro tuos pačius pratimus.

Kūrybingumas geras, matosi dažnas mokytojo improvizavimas.

Mokiniai pamokoje elgėsi tvarkingai klausė mokytojo.

Emocinė būsena gera, mokiniai buvo aktyvus ir noriai dalyvavo pamokoje.

Mokiniai klusnūs, vykdo visus mokytojo pageidavimus.

Mokiniai patenkinti savo pasiekimais ir vis tiek nori tobulėti.

Diferencijuoti mokinius ir pratimus pagal jų sugebėjimus.

Teigiami – mokiniai tvarkingai dirba, klauso mokytojo. Neigiami nebuvo.

Viskas buvo puiku, pasiūlymų neturiu.

Kai kurie mokinai bandė trugdyti mokytojui pamoka, neklausydami kiekvienų jo nurodymų.

Bendrai imant visi mokiniai yra klusnūs, tik vienas mokinys pasitaikė kuris norėjo pasirodyti.

Mokytojas matė visą klasė, visus mokinius, tačiau ne visada spėdavo pataisyti mokinius prastai atliekančius pratimus.

Mokytojo autoritetas klasėje jaučiamas, mokiniai klusnūs.

Krūvis buvo paskirstomas gerai, nebuvo per didelis, visiems vienodas.

Kūrybingumas geras, tačiau galėjo būti jo šiek tiek daugiau, kai kuriems mokiniams atsibodo atlikti tuos pačius pratimus.

Emocinė būsena gera, aktyvumas taip pat geras.

Mokiniai nėra visiškai savarankiški, kadangi naujas mokytojas ir jie nežino jo mokymo metodikos.

Mokiniai patenkinti savo pasiekimais, bet vis tiek nori tobulėti.

Stebintieji sėdi ant suoliuko ir steb.

Teigiami – mokiniai tvarkingai dirba, klauso mokytojo. Neigiami – nebuvo.

Naudoti daugiau inventoriaus siekiant sudominti mokinius.

Atlikus pratimus pamatėme jog klasė yra sportiška ir rezultatai yra patenkinami. Kiekvienas mokinys individualiai yra stiprus, tačiau matome jog du mokiniai beveik visose užduotyse yra pranašesni už kitus. Įdomu tai jog Grigalaitis Andrius ir Erikas Akstinas beveik visose rungtyse aplenkė savo klasės draugus,o keliose tiesiog varžėsi tarpusavyje. Teko pastebėti jog mokiniai turi gan gera šuolį, ir klasės šuolio į tolį vidurkis yra virs 1,90cm , šis rezultatas tikrai džiugina.

Pedagoginės praktikos aprašas. (2015 m. Lapkričio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/pedagogines-praktikos-aprasas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:24