Pedagoginės situacijos analizė


Pedagogine situacija. Pedagogine analize. Pedagogines situacijos aprasymas. Aprasyti pedagogine situacija. Mokinių situacijos aprašymas. Pedagoginio proceso situacijos analizė. Pedagogine situacija pavyzdys. Vaiko ir pedagogo situacijos analize. Pedagogines situacijos aprasymai.

Pedagogikos analizė. Pedagoginės situacijos (užsiėmimo) aprašymas. Kokia buvo pamoka/užsėmimas? Ko norėjo mokytojas? Kokios užduotys buvo pateiktos? Kaip reagavo mokiniai? Užsiėmimo įvertinimas (trumpa analizė). Užsiėmimo organizavimo pliusai, minusai. Šioje situacijoje įdomu. Dominuojantis ryšys. Tobulinimo (keitimo) šioje pedagoginėje situacijoje galimybės. Užsiėmimo keitimo planas. Užsiėmimo pakeitimų įvertinimas (trumpa analizė). Dominuojantis ryšys įgyvendinus užsiėmimo keitimo planą. Išvados (apibendrinimas).


Dirbant su 9-12 klasių mokiniais , turime atsižvelgti į šio amžiaus grupės psichologiją :jie egocentriški , dažnai kompleksuoti , norintys užsiėmimuose veikti labai intensyviai , turiningai , šiuolaikiškai ir būtinai visi . Jie greitai pajunta, jei vadovas (mokytojas) kam nors simpatizuoja labiau nei kitam , todėl negalima akcentuoti vieno gebėjimų , neparodant dėmesio kitam. Tačiau grupę lanko mokiniai , turintys nevienodus įgūdžius , gebėjimus , todėl organizuojant veiklą grupėmis , būtina ugdytinius paskirstyti į panašaus lygio grupes. Tai atliekant žaidimų metodu , mokiniai nepastebi išskirtinumo , lieka visi „pastebėti“. Griežtai struktūrizuojant užsiėmimą , nurodant atliekamų užduočių laiką , pasiekiamas puikus rezultatas , mokiniai mažiau įtraukia į kūrybinį procesą mokytoją , tik esant reikalui konsultuojasi. Beje , vertinimas čia išlieka labai svarbus tiek mokiniui , tiek mokytojui. Mokiniai , kartu su mokytoju vertina savo ir savo draugų sukurtus vaidmenys , nurodo privalumus bei trūkumus ir galimybes suvaidinti vieną ar kitą sukurtą situaciją kitaip. Nenurodant užduoties atlikimo laiko ir leidžiant vaikams laisvai kūrybiškai interpretuoti ar improvizuoti , kūrybinis procesas užsitęsia , daugiau laiko skiriama diskusijoms , bendros idėjos paieškoms , įtraukiamas į bendrą veiklą mokytojas , mažiau laiko lieka darbų demonstravimui ir vertinimui , mokiniai pavargsta ir sunkiai išlaiko dėmesį iki užsiėmimo pabaigos.

  • Pedagogika Analizės
  • 2012 m.
  • 5 puslapiai (1322 žodžiai)
  • Mokykla
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 10 KB
  • Pedagoginės situacijos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Pedagoginės situacijos analizė. (2012 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/pedagogines-situacijos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:36