Pedagogų ir tėvų bendravimo svarba vaiko ugdymui


Pedagogikos referatas. Įvadas. Šeimų įtraukimo į ugdymo įstaigos veiklą principai. Šeimų įtraukimo į ugdymo procesą strategijos. Ugdymo įstaigos ir šeimos bendradarbiavimo svarba. Išvados. Literatūra.


Šio darbo tikslas – išsiaiškinti pedagogų ir tėvų bendravimo svarbą vaikų ugdyme darželyje.

Bendraudami su šeima darželio pedagogai siekia šių tikslų:

palaiko abipusius draugiškus, atvirus, neformalius santykius;

atskleidžia šeimai vaiko gyvenimo darželyje ypatumus;

realizuodami programos tikslą ir uždavinius, pedagogai siekia, kad santykiai su šeimomis būtų partneriški, pozityvūs bei konstruktyvūs, atsižvelgia į kiekvienos šeimos kultūrą, suvokdami, kad:

Pokalbiai su tėvais yra vienas iš bendradarbiavimo būdų su tėvais: pašnekesiai atvedant ir pasiimant vaikus, kuomet auklėtoja gali pasinaudoti kiekviena proga ir pasikalbėti su šeimos nariais. Tuo metu auklėtojos gali papasakoti, ką vaikai veikė, kas jiems sekėsi, bei priminti tėvams apie susirinkimus ir kitus renginius. Siekiant panaudoti šį bendradarbiavimo būdą, su šeimomis, kai kurių darželių vidaus taisyklėse pabrėžiama, kad tėvai privalo palydėti vaikus į vidų, padėti jiems apsiprasti ir pasirengti dienos veiklai. Kasdieninis bendravimas atvedant ir pasiimant vaiką, sustiprina pasitikėjimą tarp pedagogų ir tėvų, išsprendžiamos netikėtai kilusios problemos.

Kad šeimos ir darželio bendradarbiavimas būtų sėkmingas, pedagogai turi:

Hansen. Ugdymas ir demokratijos kultūra. Ikimokyklinis amžius. Vilnius: Lietus, 1997. ISBN 9986-431-29-8.

Dodge D. T. Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas. Vilnius: Presvika, 2007. ISBN 978-9955-22-175-3.

  • Pedagogika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1796 žodžiai)
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 34 KB
  • Pedagogų ir tėvų bendravimo svarba vaiko ugdymui
    10 - 10 balsai (-ų)
Pedagogų ir tėvų bendravimo svarba vaiko ugdymui. (2015 m. Gruodžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/pedagogu-ir-tevu-bendravimo-svarba-vaiko-ugdymui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:35