Persitempimas ir persitreniravimas


Kūno kultūros skaidrės. Persitreniravimas ir persitempimas. Persitreniravimas – tai tiesioginis organizmo atsakas į patirtą per didelį fizinį krūvį. Persitreniravimo požymiai. Fiziniai – Nuolatos jaučiamas nuovargis. Psichologiniai. Nuotaikų svyravimas. Tai atskirų organų. Ačiū už dėmesi!


Fiziniai: – Nuolatos jaučiamas nuovargis, kurį lydi ryškiai sumažėjusi jėga, ištvermė treniruotėse. – Nepavyksta užbaigti treniruotės, sumažėjęs fizinis darbingumas. – Atsiradęs lėtinis raumenų skausmas. – Moterims dingusios mėnesinės. – Dingęs apetitas. – Suprastėjusi miego kokybė ir jo trukmė (sunku užmigti, dažni prabudimai, košmarai). – Tachikardija, skausmas širdies plote, padidėjęs kraujo spaudimas.

  • Kūno kultūra Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Dovile
  • 6 puslapiai (206 žodžiai)
  • Kūno kultūros skaidrės
  • MS PowerPoint 53 KB
  • Persitempimas ir persitreniravimas
    10 - 8 balsai (-ų)
Persitempimas ir persitreniravimas. (2016 m. Sausio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/persitempimas-ir-persitreniravimas.html Peržiūrėta 2017 m. Rugpjūčio 18 d. 12:03