Personalo atranka tyrimas


Marketingo tyrimas. Personalo atrankos tyrimas padarytas keliose įmonėse. Paieškos būdai. Kandidatų atranka iš duomenų banko. Kandidatų pritraukimas išorinės reklamos spaudoje, internete pagalba. Tiesioginė kandidatų paieška/“Galvų medžioklė”. Kompleksinė darbuotojo paieška ir atranka. Atrankos metodai. (Paieškos būdai). (Atrankos metodai). CVonline. (Paieškos būdai). Atrankos metodai. (paieškos būdai). Darbuotojų kompetencijų vertinimo procesas. CVmarket. (paieškos būdai).


rekomenduoja leidinius, parengia tikslingą ir įdomų skelbimo tekstą bei maketą, atlieka visus reklaminio skelbimo išleidimo darbus spaudoje.

skelbia atrankas “Preilės” internetiniame puslapyje bei kitose darbo paieškos sistemose.

Peoplelink yra atrankos ir paieškos kompanija. Jie skelbia, kad įmonės sėkmę lemia pagrindinės vertybės, kuriomis vadovaujasi visi tos komandos nariai: 1.Pridėtinės vertės kūrimas;2.Darbuotojų specializacija skirtinguose verslo sektoriuose; 3.Atsakomybė už darbo rezultatus;4.Profesionalumas; 5.Tikėjimas savo sėkme.

Darbuotojų vertinimą atlieka modeliuojant įvairias simuliacines situacijas (situacijas adekvačias realybei).

Kompetencijų žemėlapis. Atlikus išsamų darbuotojų kompetencijų bei darbo pobūdžio vertinimą, yra parengiamos išvados apie darbuotojų kompetencijas ir potencialą. Individualiai Jūsų įmonei sudarytas kompetencijų žemėlapis padeda ne tik įvertinti kiekvieno įmonės darbuotojo kompetencijas bei potencialą, bet ir geriau pažinti komandos narius, aiškiai nustatyti jų savybes ir galimybes.

Įmonė didelį dėmesį teikia darbuotojų bandomajam laikotarpiui, nes įsitikinę, kad adaptaciniu metu ne visi darbuotojai gali visiškai atsiskleisti, lieka neįvertinti arba atvirkščiai – įdarbinami netinkami, o tinkamas pasirinkimas – laiko ir pinigų taupymas. Nesėkmės atveju įmonei tenka iš naujo ieškoti darbuotojo.

UAB Primepeople, kaip ir kitos kompanijos, darbuotojų paieškai naudoja tiesioginę paiešką, vadinamąją galvų medžioklę, tačiau be šio populiaraus būdo taip pat

naudoja jiems priklausančią Grafton duomenų bazę ir joje ieško reikiamų darbuotojų.

Parenkami ne mažiau kaip 2 vertinimo metodai. Pagrindinės vertinimo metodikos: interviu, „krepšelis“, vaidmenų žaidimai, grupinės diskusijos, atvejų analizė, asmenybės testai („Profiles“).

  • Marketingas Tyrimai
  • 2013 m.
  • 4 puslapiai (925 žodžiai)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 19 KB
  • Personalo atranka tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Personalo atranka tyrimas. (2013 m. Lapkričio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/personalo-atranka-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:40