Pervežimo įmonės verslo planas


Logistikos verslo planas. Įvadas. Santrauka. Verslo aprašymas. Įmonės aprašymas, verslo tikslai ir galimybės. Marketingo planas. Rinkos apžvalga. Marketingo komplekso elementų aprašymas (4P). Konkurentų analizė. Rinkos dydis ir pardavimų prognozė. Paslauga. Paslaugos proceso aprašymas. Patalpos ir įrengimai, priemonės. Žaliavos, pagalbinės medžiagos, kuras. Energetiniai resursai. Paslaugos savikaina. Paslaugos pajėgumai. Organizacinis planas. Savininkai ir valdytojai. Organizacinė įmonės struktūra. Etatų sąrašas ir DU sąnaudos. Kitos valdymo sąnaudos. Finansų planas. Reikalingas kapitalas ir jo panaudojimas. Finansinės sąnaudos. Finansinės ataskaitos. Sąnaudų prognozė. Pelno (nuostolio) ataskaita. Piniginių srautų ataskaita. Balansas. Finansiniai – ekonominiai rodikliai. Rizikos veiksniai.


Šiame darbe bus pateikiamas uždarosios akcinės (toliau- UAB) bendrovės “Transautus” verslo planas, kuri teiks smulkių siuntų pervežimo paslaugas Lietuvoje.

Darbo objektas: UAB “Transautus”.

Darbo tikslas: sukurti paslaugą teikiančios įmonės verslo planą.

Darbo uždaviniai:

Pateikti santrauką apie kuriamą verslą.

Pateikti verslo aprašymą.

Išanalizuoti marketingo planą.

Pateikti ir išnagrinėti paslaugos planą.

Pateikti organizacinio plano aprašą.

Atlikti finansinio plano skaičiavimus.

Nurodyti galimus rizikos veiksnius.

Šiame verslo plane pristatoma UAB „Transautus“ verslo idėja. Pagrindinė įmonės veikla - smulkių siuntų pervežimo paslaugos Lietuvoje. Siunta - daiktai, prekės, smulkūs ar stambūs paketai, skubi korespondencija, pristatoma registruotai (įteikiama gavėjui pasirašytinai).

Paslaugos klientai - Lietuvos įmonės, paprasti fiziniai asmenys, organizacijos ir kt.

Įmonės darbuotojai: įmonės vadovas (finansininkas, vadybininkas); 2 sunkvežimių vairuotojai.

Įmonės transporto priemonių parkas – 3 Mitsubishi Canter markės sunkvežimiai.

Įmonės įstatinis kapitalas – 19700 €. Prašomos lizingo paskolos dydis – 16500 €, ikeičiant 3 krovinius automobilius, paimta penkerių metų laikotarpiui su 3% palūkanomis. Už suteiktą paskolą bus įsigyta degalų, sunkvežimių.

Kuriama UAB „Transautus“ teiks smulkių siuntų gabenimo paslaugas Lietuvoje.

Remiantis Lietuvos Statistikos Departamento duomenimis 2014 metų pradžioje Vilniaus mieste gyvena 539 939 gyventojai. Taigi visą geografinę rinką sudaro 539 939 žmonių (žr. 2 lent.), tačiau išskiriami segmentai, kurie nenori įsigyti įmonės siūlomų prekių: kūdikiai, mažamečiai, senyvo amžiaus žmonės, neįgalūs žmonės, nuteistieji, asocialūs asmenys, specifinio „skonio“ asmenys, asmenys turintys labai aukštas pajamas, emigravę asmenys. Iš viso asmenų, kurių nedomina įmonės ,,Transautus“ paslaugos yra apie 300000 žmonių. Daroma prielaida, jog visa įmonės potenciali rinka yra 239939 asmenų, kurie norėtų įsigyti įmonės siūlomas paslaugas.

UAB „Transautus“ teikiamomis paslaugomis naudojasi įmonės, fiziniai asmenys, organizacijos, viešosios įstaigos, kurioms yra svarbus kvalifikuotas bei kokybiškas krovinio pristatymas. Stengiamės įsiklausyti į kiekvieno kliento individualius poreikius ir tokiu tikslu įgyti ir išlaikyti klientų pasitikėjimą, skubiai ir laiku pervežti mums patikėtus krovinius ir tapti patikimu verslo partneriu, tapti plačiai Lietuvoje žinoma įmone, teikiančia kokybiškas paslaugas.

UAB „Transautus“ – kompanija, teikianti smulkių siuntų (daiktai, prekės, smulkūs ar stambūs paketai, skubi korespondencija) pervežimo paslaugas Lietuvoje.

Priimtiniausią kainą – 2,015 €/km.

Įmonės tikslas – išsilaikymas rinkoje, maksimalus pelnas, minimalūs kaštai, gera paslaugos kokybė, patenkinti klientai, todėl paklausa prekei rinkoje gan didelė. Konkurentai, darbo dydis pas klientą, vartotojų interpretacijos ir atsakas, kaštų dydis, kitų marketingo komplekso veiksnių įtaka – visa tai lemia įmonės paslaugos kainą, kainos kinta. Įmonėje naudojama skverbimosi strategija - nustačius pabrėžtinai nedidelę kainą, siekiama įeiti į didelę rinkos dalį.

Paslaugos pardavimo vieta – Vilnius. Klientai, susisiekia su įmonės vadovu dėl norimos paslaugos arba apsilanko įmonės atstovybėje: Ukmergės g.7, Vilniuje.

Naudojama traukimo strategija - rėmimo veiksmai nukreipiami į galutinį vartotoją, o nuo jo poveikis per paskirstymo kanalą grįžta link siuntėjo. Naudojamos reklaminės priemonės:

Pati svarbiausia reklama – klientų rekomendacijos.

UAB „Transautus“ savo kaip pagrindinius konkurentus išskiria šias įmones: UAB ,,Transorloja“, UAB ,,Transekspedicija“, UAB ,,DPD“.

Iš visų konkurentų grėsmingiausias laikomi UAB „DPD“.

Mažiau pavojinga konkurente laikoma ši įmonė: UAB ,,Transorloja“. Įvertinus 4P šioje įmonėje, buvo išsiaiškinta, jog ši įmonė yra silpnesnė nei mūsų įmonė.

  • Logistika Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (3203 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos verslo planai
  • Microsoft Word 130 KB
  • Pervežimo įmonės verslo planas
    10 - 10 balsai (-ų)
Pervežimo įmonės verslo planas. (2015 m. Lapkričio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/pervezimo-imones-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:44