Pervežimų analizė ir optimizavimas


Logistikos bakalauro darbas. Santrauka lietuvių kalba. Santrauka užsienio kalba. Įvadas. Profesinių kompetencijų sąrašas. Teorinė transporto sistemos analizė. Transporto sistema. Transporto sudedamosios dalys. Transporto sistemos fiziniai komponentai. Krovinių vežimas ir vežimų klasifikavimas. Transporto rūšies, kroviniui vežti, parinkimas. Krovinių vežimų klasifikacija. Krovinių klasifikacija. Teisinis reglamentas. Dokumentacija. Įmonės veiklos analizė. Uab "Vitlaima" istorija ir veikla. Uab "Vitlaima" vidinė veikla. Personalas. Uab "Vitlaima" klientai, konkurentai ir partneriai. Automobilių parko analizė. Įmonės autoparko atnaujinimo galimybės. Įmonės veiklos optimizavimas. Kelių mokesčiai. Maršrutų sudarymas. Maršrutas Tauragė- Magdeburgas- Orleanas- Tauragė kelių transportu. Maršrutas Tauragė- Magdeburgas- Orleanas- Tauragė keltų linija. Literatūros šaltiniai.


Darbo tikslas – atlikti UAB "Vitlaima" veiklos analizę, optimizuoti maršrutus.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti teorinę medžiagą apie transporto sistemą, krovinių bei vežimo klasifikavimą.

2.Išanalizuoti UAB "Vitlaima" įmonės veiklą.

3.Atlikti optimizavimą pasirinktų vežimo maršrutų.

4.Pateikti UAB "Vitlaima" įmonei rekomendacijas.

Krovininių automobilių parką daugiausiai sudaro Scania, Mercedes Benz, Iveco, DAF vilkikai su Lohr ir Kassbohrer įranga. Šie automobiliai yra 2-4 metų senumo. Jie atitinka EURO-3, EURO-4 ir EURO-5 standartus.

Visi automobiliai aprūpinti navigacijomis, palydoviniu ryšių, leidžiančiu nenutrūkstamai kontroliuoti vilkikų judėjimą nuo pradžios iki galo, bei suteikinėti klientams informacija apie krovinio buvimo vietą. Dabar pradėdamos įdieginėti naujos kartos navigacinės sistemos kurių pagalba vadybininkai gali matyti kur navigacija veda vairuotoją (kokiu maršrutu). Vadybininkai taip pat gali patikslinti ar pakeisti galutini tašką į reikiama, nusiusdami į navigacija koordinates ar adresą. Taip pat per naujas navigacijas galima bendrauti ir siųsti trumpąsias žinutes.

Įmonė turi 48 nuosavus vilkikus, dešimt iš jų yra įsigyti lizingu (žr. 1 lentelę). Nors šis parkas ir atitinka Europos reikalavimus šis parkas yra ne naujas. Dažniausiai vilkikai remontuojami įmonės servise, tačiau įmonė turi servisą ir užsienyje su kuriais jie bendradarbiauja. Vidutiniškai įmonė išleidžia 31250 litų per metus remontui vienam vilkikui. Bendra remontų išlaidų suma sudaro daugiau nei 1500000 litų per metus. Seniausiems vilkikams yra išleidžiama daugiausiai lėšų remontui jų remontų kaina sudaro nuo 42000 litų iki 48000 litų per metus.

Pervežimų analizė ir optimizavimas. (2015 m. Vasario 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/pervezimu-analize-ir-optimizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:09